Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2003 #1 Skrevet 26. februar 2003 Er det noen som vet hvordan man får avinstallert msn på maskinen. Etter et kræsj installerte jeg det på nytt, og noe ble galt. Den logger seg automatisk på hver gang jeg går inn på outlooken for å sjekke mail :o Det er veldig irriterende, kan jeg love dere! Har prøvd alt, men ingenting nytter. Har prøvd å få den til ikke å logge seg på hver gang man går på nett, men det nytter heller ikke. Uansett hvor mye jeg klikker bort at den skal aktiveres automatisk, uten passord. Er jo helt fortvilt her jeg sitter :evil: Tok ned oppgraderingen til Msn også, og det er det eneste jeg klarer å fjerne fra maskinen. Så sånn egentlig så har jeg 2 msn'er her, jeg. Og jeg bruker kun den nyeste. Den gamle er rett og slett helt gal!!! Hjeeeeeeelp...........................
Gjest Lea Skrevet 26. februar 2003 #2 Skrevet 26. februar 2003 Og du har selvsagt prøvd legg til/ fjern programmer i kontrollpanel? Hvis ikke: Prøv å finne mappen som heter MSN (eller noe) og slett den.
Gjest Nivvy Skrevet 26. februar 2003 #3 Skrevet 26. februar 2003 Hvis du bruker XP, mener jeg at du faktisk ikke kan slette det. Msn er "standard" på XP. Msn har rotet myyye de siste ukene. Kjenner flere som har store problemer med det.
Gjest Donna Skrevet 26. februar 2003 #5 Skrevet 26. februar 2003 Har du prøvd å gå inn på tools - options- og skillearket general på MSN? Der fjerner du haken for Run messenger when windows starts, og for Allow automatic signin when connecting to internett. Da vil du måtte åpene MSN manuellt - det vil ikke starte automatisk ... For å slette fra xp går ,man inn på start, my computer - og på venstre side i margen helt øverst står det Add or remove programs. Åpner du dette vil du kunne merke msn - og trykke på change/remove ...så vil veiviseren følge deg gjennom det. har ikke prøvd å slette msn selv men har slettet andre programmer på denne måten. Lykke til :D
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2003 #6 Skrevet 27. februar 2003 Virgo, alt dette prøvde jeg for lenge siden:) Det du skriver først har jeg prøvd og prøvd og prøvd. Har klikket bort alle haker jeg finner nesten :D Funker like lite. Så jeg skjønner rett og slett ikke. Har og prøvd å gå inn å slette msn, men da er det kun oppgraderingsdelen av msn som fyker. Sitter fortsatt igjen med den andre. ÅÅÅÅÅÅÅ, at det går an.................... :evil:
Gjest Donna Skrevet 27. februar 2003 #7 Skrevet 27. februar 2003 Rart det ikke virker da ..... :-? Men har du prøvd å avbryte innloggingen mens den holder på? hvis du er rask kan du gå inn på File, og klikke på cancle sign in - da avbryter du den før den får gjort det. ........ men jeg må si det er rart du ikke får det til altså - må være noe som henger da ..... :-?
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 28. februar 2003 #8 Skrevet 28. februar 2003 MSN kan du ikke fjerne fra XP, det er en integrert del av MSN Explorer - en av de "store" (hah!) tingene med XP. Det dere sitter og sletter, er oppdateringene. La de heller være, steng av oppstarten og la dirten ligge i ro. WildThing "computers suck"
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2003 #9 Skrevet 28. februar 2003 Jeg skal gi han ro jeg................................. :evil: :evil: :evil:
Gjest Donna Skrevet 28. februar 2003 #10 Skrevet 28. februar 2003 Jeg skulle foreta noen endringer i outlook i dag - og da oppdagde jeg et sted der man kan ta bort en hake for om man val ha automatisk oppstart av MSN eller ikke. Åpne Outlook express - gå på tools og options - der tar du bort haken for automatisk oppkobling til MSN - DA må det vel virke vel ...virker iallefall på min pc med XP..... Jeg var faktisk ikke klar over at man kunne gjøre noe der ......oppdagde det i går ...prøv dette hvis du ikke allerede har gjort det ...
Viva_ Skrevet 12. mars 2003 #11 Skrevet 12. mars 2003 Hvis du bruker XP, mener jeg at du faktisk ikke kan slette det. Msn er "standard" på XP. Msn har rotet myyye de siste ukene. Kjenner flere som har store problemer med det. Pent bilde. Men nei, det er ikke slik du sletter MSN messenger. Du kan gå inn i kontrollpanel, se på "brukerkontoer", velge din egen konto, velge "rediger mine nettverkspassord". Her sletter du alle /passport. Da logger ikke MSN på igjen før du krysser av for at den skal gjøre det. Normalt irriterende.
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2003 #12 Skrevet 18. mars 2003 http://www.itpro.no/sections.php?op=viewar...ticle&artid=139 fin guide til å fjerne msn fra winxp (nb. anbefales at du vet hva du driver med her)
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2003 #13 Skrevet 18. mars 2003 kunne jo i start->kjør skrive msconfig, fjerne haken for msmsgs og dermed starter det ikke med windows
Bentebent Skrevet 23. mars 2003 #14 Skrevet 23. mars 2003 Har du fått ordnet dette? Hvis ikke kan du prøve å skrive inn feil passord en gang. da skal det ikke være mulig å logge på uten å skrive inn rett passord. Når du en gang skal logge på med rett passord igjen, husk å ikke krysse av på husk passord. Jeg hadde dette problemet selv, bare at det var på en pc på skolen. Ikke så veldig artig, men det løste seg da jeg skrev inn feil passord. Ps; det var også xp. -Bentebent-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå