treningsjenta Skrevet 19. mars 2007 #1 Del Skrevet 19. mars 2007 http://atvs.vg.no/player/index.php?id=8225 jeg blir skikkelig flau jeg, når jeg sitter å ser på dette. lene alexandra øyen.. hun er jo noe spess da i grunn.. shaker puppene og driver å duller med håret, og denne lattern hun har etter hver eneste setning hun sier.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 19. mars 2007 #2 Del Skrevet 19. mars 2007 VgTv gidder ikke spille av nå, men kan tenke meg hvordan det er. Hun er jo latterlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 19. mars 2007 #3 Del Skrevet 19. mars 2007 jaja. nå har jeg aldri vært noe fan av dama. men det var nesten flaut å se ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loquita Skrevet 19. mars 2007 #4 Del Skrevet 19. mars 2007 Det lyyyyyser jo usikkerthet av kvinnfolket. Man skulle jo tro at slike pr-kåte mennesker var komfortable foran et kamera, men hun ser jo ut som hun har det skikkelig ubehagelig. Forstå det den som kan.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 19. mars 2007 #5 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Ånei! En nærvøs jente med store pupper... Død over henne, og alle hu kjenner! KG burde kansje vurdere å starte et eget rom som heter "Sladder og Baksnakk". Endret 19. mars 2007 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 19. mars 2007 #6 Del Skrevet 19. mars 2007 OH MY... Stakkars jente, ja hun virker veldig usikker. Men det derre kvinnfolket av en journalist, synes jeg var like pinlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 19. mars 2007 tror dere hun er usikker?? intervjueren lurte jeg nesten litt på om gikk inn for å drite lena ut.. jeg hadde selv blitt meget flau av å intervjue henne seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 19. mars 2007 #8 Del Skrevet 19. mars 2007 Ja, det virket som om reporteren var tvunget ut på jobb. Okey, så er kanskje Lene A en rar dame, men man trenger jo ikke være kjip og nedlatende for det. Mener jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 20. mars 2007 #9 Del Skrevet 20. mars 2007 Det kommer en helt annen video på den linken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nynaeve Skrevet 22. mars 2007 #10 Del Skrevet 22. mars 2007 Tror ikke hun er så dum som hun gir seg ut for å være.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastafan Skrevet 22. mars 2007 #11 Del Skrevet 22. mars 2007 Ah, Lene er en god kvinne, en sterk og barmfager sjel. Jeg møtt henne mange ganger, da vi vanker i samme miljø. Hun som søster, jeg kan ikke ha sex med. Lene er nok smartere enn halvparten her, men det betyr ikke noe, en kvinne må være sterk. Ikke bare barmfager. Mvh Rastafan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caboodle Skrevet 23. mars 2007 #12 Del Skrevet 23. mars 2007 Filmen handler om elgen Elke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiakath Skrevet 24. mars 2007 #13 Del Skrevet 24. mars 2007 Verste jeg har sett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå