Tiqa Skrevet 26. februar 2003 #1 Del Skrevet 26. februar 2003 Hei. Jeg har lest noen brosjyrer om IT-utdannelse - sivilingeniør, men jeg mangler matte & fysikk fra vgs for å komme inn. Det jeg har hørt, er at det er mulig å studere til grad, men hvordan blir dette? Er det noen som kan gi meg en oversikt over hvilke studier du kan ta innen IT, fortelle litt om hva det innebærer/inneholder, og kanskje noen vet hva Informatikk egentlig går ut på? Alt interesserer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 27. februar 2003 #2 Del Skrevet 27. februar 2003 Det er tøffe tider innen IT, så det er nok viktig å være veldig selektiv med tanke på hvilken skole du skal gå ja. Og hva du skal spesialiserer deg innen. Velg ikke kjappe løsninger som IT-Akademiet ol. Informatikk er bankers, også NTNU, NTH som det het den gang jeg var student. Vil gi deg et lenke til et nettsted som har intervjuet en del "shots" i bransje om spurt hvilke retninger de mener folk bør spesialiserer seg for å få jobb i fremtiden. www.digi.no bla deg frem her, eller bruk søkefunksjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå