Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest hva nå?
Skrevet

Nå vet jeg virkelig ikke hva jeg skal gjøre.

Sambo (vi har vært sammen i 6 år) var på hyttetur med jobb i helgen. Flott, tenkte jeg, så får han slappet av og kost seg, de har godt miljø på jobb. 14 gutter, 1 jente. Denne jenta har tidligere kalt typen min for 'gullet', og jeg vet at sambo har hatt et godt øye til henne. Det har jeg klart å leve med, da jeg vet hvor viktig det er å ha gode venner på jobb.

Når jeg så skulle rydde sakene hans fra turen, fant jeg massevis av lange blonde hår, i både dynetrekk og laken og over alle klærne hans.

Et hår, eller to, på bukse eller tskjorte, null problem. Jeg vet at kvinner røyter.

Men drøssevis, i laken, putetrekk og dynetrekk, og inni tskjorter?

Jeg sitter og er helt nummen, og skjelver og vet ikke hva jeg skal tro.

Er det noen som har en logisk forklaring på dette? Sambo er på jobb nå, har sendt melding om hva jeg har funnet. Regner med han kommer til å komme hjem og være sur og gi en eller annen teit bortforklaring.

Det hører med til historien at vi har hatt problemer en stund, men at vi har snakket sammen og bestemt oss for å gi det en sjanse til.

Hjelp, hva gjør jeg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, stakkars deg. Men det er vel ikke stort annet å gjøre enn å vente på å høre forklaringen hans? Hva skrev du i meldingen, forresten?

Føler med deg! :klem:

Gjest Chrizzy
Skrevet

Uff da, nesten så jeg håper at det kan finnes en forklaring på dette. Han burde virkelig ikke være sur! Lykke til! :klem:

Gjest hva nå?
Skrevet

TS her. Jeg skrev at jeg fant masse hår i sakene hans, og at jeg håper han har en god forklaring når han kommer hjem.

Kan dette være uskyldig da? Selv om de bare har ligget i samme seng, så synes jeg ikke det er greit..

Gjest StockDama
Skrevet

oi...ville nok vært sånn passe mistenksom jeg også.

Skrevet
TS her. Jeg skrev at jeg fant masse hår i sakene hans, og at jeg håper han har en god forklaring når han kommer hjem.

Kan dette være uskyldig da? Selv om de bare har ligget i samme seng, så synes jeg ikke det er greit..

Auda, dette hørtes rimelig suspekt ut. Men ikke anklag han for noe før han har fått en anledning til å fortelle hva som har skjedd.

Men for å være ærlig, så skjønner jeg ikke hvordan hår kan havne i laken uten at man har ligget der.

Men det er jo veldig rart om de har kunnet gjøre noe på hyttetur sammen med 12 andre kollegaer...

Skrevet

Det kan virke som om mye tyder på at han har gjort mer enn hva han burde ha gjort på den turen..

Dersom dere har vært sammen lenge, så vil du gjenkjenne ansiktsuttrykket hans når han prøver seg på en hvit løgn. Se etter disse trekkene og ha klart hva du skal si til han når han kommer hjem. Og det er ikke noe galt i å notere ned på en lapp og lese opp for han hva du føler og tenker om dette. I slike situasjoner kan vi jenter bli veldig følelsesmessig opprørt og snakke før vi tenker, derfor er det viktig å få frem det du har å si og det du skal spørre ham om slik at sannheten i denne saken kommer frem uten at det ender i at han eller du stormer ut i raseri.

Mine varmeste tanker går til deg.. :klem:

Gjest Gjest
Skrevet

Uff, den der er lei. Selv om han sannsynligvis ikke har gjort noe med 12 andre til stede, så er det ordentlig fælt å føle det sånn.

Gjest Gunn-Irene
Skrevet

Stakkars hu dama i så fall... Hvis hu fortsetter å røytre i det tempoet så er hun snart skallet!!! :ler:

Høres mer ut som en golden retriever!

Og en ting til: hvis typen din er oppegående i topplokket ville han vel ha forsøkt å fjernet bevisene om det faktsik hadde skjedd noe???

:kaffe: T deg en kaffi og ro deg ned!!

Skrevet

Tror nok også at det ikke har skjedd noe. Men når man finner flere/mange lyse lange hår på alle mannens ting...Vel , da er det helt naturlig å tenke som trådstarter.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er ikke for å være slem, men jeg synes det er viktig at man ikke blir lurt. Da jeg var på en tur med masse folk skjedde noe lignende, hun snek seg inn til han etter alle hadde lagt seg, så snek hun seg ut igjen på morran. Han hadde til og med en kompis som sov på samme rom, kompisen hadde drukket og sov så tung at han ikke merket noe.

Håper han har en god forklaring og at alt ordner seg!

Gjest røyteguri
Skrevet

Jeg har faktisk vært "årsak" til lignende sjelekvaler hos et kvinnfolk før ;) Jeg har langt lyst hår, og når jeg nettopp har vasket håret, røyter jeg -myyye-, det at hårene er så lange gjør jo at det virker enda mer enn det virkelig er.

Jeg sto altså på badet og børstet håret etter å ha vasket det, og da kom det jo masse hår på gulvet. Så kom en kompis av typen inn og trakket litt rundt i det før jeg hadde fått samlet det opp. Så gikk han hjem, med masse blondt hår under sokkene. Vel hjemme trakket han litt rundt hjemme hos seg selv, antar jeg, og endte iallefall opp med å få lange lyse hår i sofaen, på soverommet, oppi sengen, osv. Med en litt hysterisk kjæreste som resultat.

Det -kan- jo være noe sånt som har skjedd med samboeren din også. At damen på jobben har samme røyteopplegg som meg når hun har halvvått hår, og har børstet det i nærheten av hans ting, eller han har trakket oppi der hun har børstet seg. Hår henger seg jo fast på ting så lett som bare det, så hvis han har fått det på ett klesplagg har de jo gjerne forplantet seg rundtomkring på de andre tingene hans når han har pakket.

Skrevet

Har lyst langt "røyte-hår" jeg også.

Forklaringen nevnt over her kan faktisk være sannsynlig etter et besøk på badet etter meg også.

Her i huset blir det nesten klaser av hår under moppen når jeg vasker, enda jeg støvsuger før vask og de er i ALLE rom.

Er enig i at det sikkert er lengden på hårene som gjør at det ser litt voldsomt ut.

Håper uansett at du får en forklaring du kan tro på, men har full forståelse for mistanken din.

Lykke til :)

Skrevet

Men trådstarter skriver at hun fant hårstrå inni sengetøyet og inni t-skjorter osv...vel jeg synes det høres ut som om han har hatt seg med henne...

Skrevet

Kanskje TS kan komme med en oppdatering?

Jeg krysser fingrene for at det ikke var noe ille.

Skrevet

Jeg lurer også på hvordan det har gått!

Gjest Gjest
Skrevet

Så masse hår som du beskriver, så høres det litt mistenksomt ut ja.

Og enig med deg, ikke akseptabelt om de bare har ligget i samme seng heller. Og hvordan kan du isåfall vite at de BARE har gjort det?

Du har nok gitt han en mulighet til å dikte opp en forklaring til han kommer hjem, det lureste ville nok vært å slippe bomben ansikt til ansikt og se reaksjonen, og sett hvos rask forklaring han kunne kommet med.

Sier han at hun måtte låne sengklær fordi hun hadde glemt, og han selv var gentlemann og klarte seg med et ullteppe som var på hytta...ja, så ville ikke jeg ha kjøpt den iallefall.

Synes forøvrig det er litt sært å reise 1 jente på tur med 14 gutter, selv om det er kollegaer....

Håper å høre hvordan det gikk.

Gjest Gjest
Skrevet
Stakkars hu dama i så fall... Hvis hu fortsetter å røytre i det tempoet så er hun snart skallet!!! :ler:

Høres mer ut som en golden retriever!

Og en ting til: hvis typen din er oppegående i topplokket ville han vel ha forsøkt å fjernet bevisene om det faktsik hadde skjedd noe???

:kaffe: T deg en kaffi og ro deg ned!!

Tror du en manns hjerne rekker så langt som til at det kanskje er hår i sengklærne??

Min eks hadde til og med en hårkost full i svarte hår, og vi er blonde begge to. Ingen andre pleide å være i leiligheten hans, og langt mindre bruke hårkosten. Den låg helt oppe i dagen, vi så den begge hver gang vi var på badet. Men tror dere han tenkte såååå langt. Ble faktisk skikkelig forfjamset når han skjønte at jeg hadde tenkt så langt. Og forklaringen ble skikkelig morsom: Det var en kompis. Bare synd at denne kompisen har kort hår, hårene på kosten tilhøret en dame med laaangt svart hår ;)

Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet
Men trådstarter skriver at hun fant hårstrå inni sengetøyet og inni t-skjorter osv...vel jeg synes det høres ut som om han har hatt seg med henne...

Hvorfor er det logisk at det er hår inni t-skjorter når man har hatt seg med noen? Jeg pleier å kle av meg, jeg :sjarmor:

Han kan ha gått i håret hennes, og lagt seg på senga med sokkene på etterpå. Hår sitter fast i alt. T-skjorte og sokker på i senga, så er håret lett på både skjorte og sengetøy om man har det på sokkene. Jeg har funnet hår fra min kjæreste under forhuden selv om vi ikke sov sammen den natten :ler:

Skrevet

Synes forøvrig det er litt sært å reise 1 jente på tur med 14 gutter, selv om det er kollegaer....

Håper å høre hvordan det gikk.

Hvorfor det? :overrasket:

Har selv jobbet med mange menn og ville ikke hatt noe problem med å reise på hyttetur med dem.

Og ville saken med hårene vært annerledes om det var flere damer med på turen? Feks 3 brunetter og en blondine?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...