Gjest Bellatrix Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 (endret) Ja, det ser jeg ofte, særlig her på kg. "Underjordiske kviser"? Hos meg er kvisene på huden og har lite med over eller under jorda å gjøre. Endret 19. mars 2007 av Bellatrix
Gjest Deception Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Har du aldri hatt slike vonde kuler på haken som nekter å komme til overflaten?
Gjest Bellatrix Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Har du aldri hatt slike vonde kuler på haken som nekter å komme til overflaten? ← Jo, men da er de under huden min, ikke under jorda.
Gjest Deception Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 Jo, men da er de under huden min, ikke under jorda. ← Strengt tatt er de vel ikke under huden, men i huden, bare lenger nede i huden?
Gjest Bellatrix Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 Strengt tatt er de vel ikke under huden, men i huden, bare lenger nede i huden? ← De har i hvert fall ingenting med jorda å gjøre. Ja, de er vel bare lenger ned i huden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå