Gå til innhold

Velami

Anbefalte innlegg

Skrevet

Velami er for de som ikke vet det, vegetarutgave av salami. Finnes flere typer vegetarerstatninger for kjøttpålegg har jeg sett. Jeg har til nå vært ganske skeptisk til dem, men har nå stilt meg litt mer åpen. Men jeg gidder ikke å kjøpe hvis det smaker crap!

Derfor: Noen som vet om disse vegetarpåleggende er gode? Hva smaker det? Hvorfor er det godt? Hvilke er evt bedre enn andre? Er feks vegebacon noe godt? Men først og fremst påleggene som er kjøtterstatning! Anyone?

:perebrus: og :klem: til de som vet! :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Catwoman
Skrevet

Har smakt flere av typene, de er helt ok, noen er veldig gode. Men jeg husker ikke nå hvem av de jeg synes var best.

Men det er jo bare å prøve?! :)

Vegebacon har jeg aldri smakt.

Skrevet

Joda, du har rett, det er jo bare å prøve! Men noen sånne erstatninger smaker så j*****!! Som feks pølsene! Spesielt de i den hvite boksen! Og jeg har ikke lyst til å ha flere sånne opplevelser enn nødvendig! :blunke: Derfor frir jeg til dere her inne! :ler:

:perebrus: og :klem: til deg! :)

Gjest Catwoman
Skrevet

Spør inne på vegetarforumet - der får du nok flere svar enn her inne. :)

Skrevet

Er det et vegetarforum her?!? Hvor er det?

Ny :perebrus: og :klem: til deg! :lol:

Gjest Catwoman
Skrevet (endret)

Ikke her inne på kg, hvis det var det du mente. Men den finnes et vegetarforum ja - www.vegetar.com

Endret av Catwoman
  • 8 måneder senere...
Skrevet
Velami er for de som ikke vet det, vegetarutgave av salami. Finnes flere typer vegetarerstatninger for kjøttpålegg har jeg sett. Jeg har til nå vært ganske skeptisk til dem, men har nå stilt meg litt mer åpen. Men jeg gidder ikke å kjøpe hvis det smaker crap!

Derfor: Noen som vet om disse vegetarpåleggende er gode? Hva smaker det? Hvorfor er det godt? Hvilke er evt bedre enn andre? Er feks vegebacon noe godt? Men først og fremst påleggene som er kjøtterstatning! Anyone?

:perebrus: og :klem: til de som vet! :ler:

hvor får man kjøpt velami og vegebacon? i oslo?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...