Gjest Frøken lettpåtråden Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Åååå, er så sint på meg selv for at jeg har vært så billig i går... Storyen er: Har møtt en kar på sukker.no, først sendte vi hverandre meldinger der inne, de siste ukene har vi snakket sammen på MSN daglig. Så i går så satt vi å pratet om hvor kosesyk man var på søndager, og at det er den beste dagen å ha kjæreste på.... Og plutselig så var jeg hos han... Først var det litt rart, men ganske fort pratet vi like "lett" som på MSN og sånn, også begynte vi å lekesloss og så stryke hverandre på rykken og hender og sånn. Og etter å ha holdt på sånn ett par timer så kysset han meg og da var det ingen vei tilbake for å si det sånn... Vi hadde fantastisk bra sex (til å være første gangen i allefall) og lå lenge og koste og pratet etterpå. Han ville jeg skulle sove over, men jeg måtte hjem. Problemet er at jeg liker fyren godt, og har ikke noe dårligere inntrykk etter å ha møtt han for å si det sånn... Men er redd jeg ødela alt med å hoppe til køys første kvelden, selv om det ikke føltes som første kvelden. Sukk, nå angrer jeg og ikke angrer... Hva skal jeg gjøre?? Noen med tips eller som har vært i samme situasjon?
Gjest Eir Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Min erfaring er at det funker fint å ha sex første kvelden, så lenge man har ett avslappet forhold til det. Problemet til mange jenter er at de er så innstilt på at det vil gå galt, fordi de har hatt sex med han, at de underbevisst saboterer videre kontakt, ved å sende ut blandete siganler osv. Mitt råd er at du fortsetter å ha kontakt med han på MSN osv, som før, og foreslå å treffes igjen når det passer slik.
Gjest Chrizzy Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Siden han la opp til det selv så tror jeg ikke det betyr noe. Det hadde kanskje vært noe annet om det virket som han ville prate og du reiv av deg klærne og kastet deg i fanget på han. Ikke tenkt på det som om det skulle være noe galt med deg pga det, det er bare energikvelende, du kunne jo tenke akkurat det samme om han, men gjør du det? Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 Jeg hev meg på han første kvelden,og vi er sammen enda etter over ett år
Hufsetufsa 30 Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 For fem år siden hadde jeg sex med en mann første kvelden vi møttes. I dag er vi godt gift og foreldre til en nydelig liten gutt på snart et år Bare et råd til deg: ikke spill skuespill. Enten så er han interessert. Eller så er han det ikke. Bruk tiden fremover på å finne ut om han er mannen DU vil ha. Lykke lykke til!
Gjest Frøken lettpåtråden Skrevet 19. mars 2007 #6 Skrevet 19. mars 2007 Men hva skal jeg gjøre nå.... Det beste er vel å vente å se ann til han tar kontakt?? Eller?? Har litt noia her. Samtidig så angrer jeg ikke på en måte heller. Fordi det var fint og ganske naturlig og vi var jo helt edrue begge to... Men om jeg ikke hører mer fra han, da tror jeg at jeg kommer til å få noia..
Gjest Gjest_Cronos_* Skrevet 19. mars 2007 #7 Skrevet 19. mars 2007 Men hva skal jeg gjøre nå.... Det beste er vel å vente å se ann til han tar kontakt?? Eller?? Har litt noia her. Samtidig så angrer jeg ikke på en måte heller. Fordi det var fint og ganske naturlig og vi var jo helt edrue begge to... Men om jeg ikke hører mer fra han, da tror jeg at jeg kommer til å få noia.. ← Om du ikke tar ansvar selv, er det faktisk ikke sikkert at han gjør det heller av samme årsak som deg. Om han liker deg, blir han glad, om ikke, får du sikkert vite det, og slipper å lure. Det fins ingen tankelesere, vøtt
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2007 #8 Skrevet 19. mars 2007 Etter min erfaring så vil en mann som liker deg ta kontakt..
Gjest Eir Skrevet 19. mars 2007 #9 Skrevet 19. mars 2007 Men hva skal jeg gjøre nå.... Det beste er vel å vente å se ann til han tar kontakt?? ← Da risikerer du aldri høre noe mer fra han. Vi lever i år 2007 nå, og det er slutt på den tida hvor jentene kunne sitte på balkongen og bli vartet opp. Det er begges ansvar å opprettholde ett forhold, så dersom du liker han bør du ta kontakt, hvis ikke han gjør det før deg. Snakk med han på MSN som vanlig, og forslå å treffes igjen om 2-3 dager. Han tok intitiativ til den seksuelle kontakten dere hadde, så da er det best om du tar intitiativ til å treffes igjen, så ikke han blir usikker på om du liker han eller ikke.
venus* Skrevet 19. mars 2007 #10 Skrevet 19. mars 2007 Så du mener at han er løsaktig som hadde sex med deg på første kvelden? Hvis du ikke tenker det, så kan jeg virkelig ikke forstå hvorfor du tenker det samme om deg selv. Våkn opp...man kan ikke ha sex alene, og hvorfor skal du ha andre standarder for deg selv enn for andre..
ehu Skrevet 19. mars 2007 #11 Skrevet 19. mars 2007 Trenger ikke være ødeleggende det om man er oppriktig interessert i personen (og ikke bare sex'en). Vi hadde sex første dagen og har vært gift i 20 år !
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2007 #12 Skrevet 19. mars 2007 Våkn opp...man kan ikke ha sex alene, .... ← Urk! Da sliter jeg bigtime.
Gjest MITO! Skrevet 19. mars 2007 #13 Skrevet 19. mars 2007 Ikke nødvendigvis, MEN: En uhyre grov forenkling av virkeligheten er at gutter bruker kjærlighet for å få sex mens jenter bruker sex for å få kjærlighet. Å få pule er ofte det viktigste for gutter. De fleste er IKKE i utgangspunktet så veldig interesserte i et etablert forhold. Så når du ga inn såpass tidlig, har du ikke noe triumfkort å spille på videre. Fyren vet at han kan få ligge med deg uten at han må gi fra seg ytterligere frihet. Derfor vil det bli vanskeligere å kapre ham.
Gjest TS Skrevet 20. mars 2007 #14 Skrevet 20. mars 2007 MITO, jeg er helt enig med deg i de du sier. Og det er det jeg er litt redd for. At nå har man lissom hatt sex allerede, så da trenger man ikke å prate å bli kjent og gå på cafe og sånn. Da vil man bare ligge hjemme å pule.... Snakket med han på msn i går da... Tok kontakt med han på dagtid, men da var han opptatt.. Vi var jo på jobb da, men følte meg litt teit alikevel. Men da jeg logget meg på på kvelden tok han kontakt med en gang og vi pratet sammen som før:-) OG han tok kontakt på msn med en gang jeg kom på jobb i dag og... Så... Håper han vil treffe meg igjen også da...
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2007 #15 Skrevet 20. mars 2007 Å få pule er ofte det viktigste for gutter. De fleste er IKKE i utgangspunktet så veldig interesserte i et etablert forhold. ← Oisann, det var da en brutal generalisering! Det er vel like mange av hvert kjønn som har det utgangspunktet, i alle fall på sex-forumet. Alle som ikke er treskaller, vet at det er mye mer sex (vanligvis) i et forhold enn det er som singel, så om man vil få pult så mye som mulig, er et forhold veien å gå
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2007 #16 Skrevet 20. mars 2007 Ikke nødvendigvis, MEN: En uhyre grov forenkling av virkeligheten er at gutter bruker kjærlighet for å få sex mens jenter bruker sex for å få kjærlighet. Å få pule er ofte det viktigste for gutter. De fleste er IKKE i utgangspunktet så veldig interesserte i et etablert forhold. Så når du ga inn såpass tidlig, har du ikke noe triumfkort å spille på videre. Fyren vet at han kan få ligge med deg uten at han må gi fra seg ytterligere frihet. Derfor vil det bli vanskeligere å kapre ham. ← Ikke nok med at man får heftige orgasmer, men man får kjærlighet med på kjøpet fordi det er derfor de tror man har sex Jeg liker menn
Gjest MITO! Skrevet 20. mars 2007 #17 Skrevet 20. mars 2007 Oisann, det var da en brutal generalisering! Det er vel like mange av hvert kjønn som har det utgangspunktet, i alle fall på sex-forumet. Alle som ikke er treskaller, vet at det er mye mer sex (vanligvis) i et forhold enn det er som singel, så om man vil få pult så mye som mulig, er et forhold veien å gå ← Det er på ingen måte like mange av hvert kjønn som har det utgangspunktet. På INGEN måte. Dette ligger i oss biologisk. Og ja, de fleste får mer sex i et forhold enn som singel. Nettopp derfor er mange gutter i forhold. De som derimot lett får seg noe som singel, er ikke fullt så ofte i forhold. Giutter har også som regel en trang til å ligge med MANGE jenter, ikke bare å ha sex ofte. Så kan du jo spørre hvorfor mannlige kjendiser og lignende som lett kan få så mye sex de vil, er i forhold. Vel, for det første varer disse forholdene sjelden så lenge. For det andre har de nok ofte pult fra seg i såpass grad at det ikke er noe særlig spennende lenger. I tillegg vil kanskje noen ha barn, osv.
Gjest Gjest_Cronos_* Skrevet 20. mars 2007 #18 Skrevet 20. mars 2007 Det er på ingen måte like mange av hvert kjønn som har det utgangspunktet. På INGEN måte. Dette ligger i oss biologisk. Og ja, de fleste får mer sex i et forhold enn som singel. Nettopp derfor er mange gutter i forhold. De som derimot lett får seg noe som singel, er ikke fullt så ofte i forhold. Giutter har også som regel en trang til å ligge med MANGE jenter, ikke bare å ha sex ofte. Så kan du jo spørre hvorfor mannlige kjendiser og lignende som lett kan få så mye sex de vil, er i forhold. Vel, for det første varer disse forholdene sjelden så lenge. For det andre har de nok ofte pult fra seg i såpass grad at det ikke er noe særlig spennende lenger. I tillegg vil kanskje noen ha barn, osv. ← Interessant lesing, men hvor får du dine fakta fra? Deg selv og noen du kjenner? Jeg kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen din
Gjest MITO! Skrevet 20. mars 2007 #19 Skrevet 20. mars 2007 Interessant lesing, men hvor får du dine fakta fra? Deg selv og noen du kjenner? Jeg kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen din ← Jeg er belest på området, kjære I tillegg har jeg mengder med empiriske beviser
Gjest Bellatrix Skrevet 20. mars 2007 #20 Skrevet 20. mars 2007 Hvis en mann mente at det var greit at han hadde sex med meg første kvelden, men ikke at jeg hadde sex med han hadde han ikke vært kjæresteemne uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå