Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! Jeg er litt frustrert nå... Det er nærmest

umulig å forklare... Har nå lest ut den siste Harry Potter-boka, og blir

mer og mer forelska. Jeg drømmer jeg er Hermine, og vi er sammen

bare vi to, og vi ligger sammen. Så våkner jeg alene... :tristbla:

Utenfor senga drømmer jeg og. Det nærmeste jeg kommer i virkeli-

gheten, er vel skuespilleren Daniel Radcliffe.

Det har gått dårlig mellom meg og kjæresten også.

En gang i forrige måned kom han overraskende inn på rommet mitt.

Lenge lå jeg der og onanerte til DVD-utgaven av De Vises Stein.

Utrolig nok listet han seg bort til meg! Så så han TV'en. Ikke akkurat

XXX-materiale, det der. Er du hekta på Potter? LOL!!! -sa han.

Eg har aldri blitt så såra før.

Hva skal jeg gjøre?

Andre mennesker er så heldige, for de er lykkelige gomper.

Hva med mine drømmer, jeg som er hekta på en magisk verden som

aldri har eksistert?

Endret av Grang
Videoannonse
Annonse
Gjest Chrizzy
Skrevet

Nei og nei, slettet igjen :ler: Ok da, Grang, kanskje du må snakke med noen om det! :ler:

Gjest glamourgirl
Skrevet

Hm...

Under Ringenes Herre-filmene var jeg umåtelig betatt av Aragorn. Ikke av skuepsilleren Viggo Mortensen, men av rollefiguren Aragorn.

Var noe med hele den lurvete, skitne, sverd-dragende, hesteridende framtoningen. Nå gikk ikke dette lenger enn at jeg på en forestilling på Colosseum reiste meg opp og ropte "Marry Me, Aragorn!"

Det er forskjell på fantasi og virkelighet, stor forskjell. Du kan godt være fascinert av, og litt sånn fjortis-fnisen på noen som ikke finnes. Men å la det gå utover forholdet ditt, onanere til filmer om Harry Potter og drømme deg helt bort, jenta mi, det går ikke.

Du må rett og slett ta deg selv på tak, gripe deg selv i nakkeskinnet og riste deg selv godt og si: "Nok nå!"

Skrevet
Nå gikk ikke dette lenger enn at jeg på en forestilling på Colosseum reiste meg opp og ropte "Marry Me, Aragorn!"

:ler:

Jeg har det også med å bli forferdelig betatt av rollefigurer (for meg var det Legolas i LOTR *smelt*), men jeg lar det ikke gå ut over forholdet mitt. Også går det heldigvis over etter hvert... :)

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg tenner på hulken, han er úbernice

Gjest Gjest
Skrevet

Superman, Batman, Spiderman, Legolas, Captain Jack Sparrow!!!! :hjerter_rundt:

Gjest Tweek
Skrevet

For å ikke glemme steinene i alle disse filmene

Gjest Tweek
Skrevet (endret)
Ringeren i Notre Dame.

:legrine:

Du å ringeren et på dobbeldate med meg og hulken!

PRITTTI TING!!

Endret av Tweek
Skrevet

Noen og en hver kan jo like menn på film - men stakkars lille Daniel Radcliffe i "The Philosopher's Stone"? Neinei, det er på grensen til pedo for meg... :fy_fy:

Men senere filmer og andre *kremt* teaterstykker? Joda, han er jo blitt mer voksen...

Selv liker Eomer... :sjenert:

Skrevet (endret)

Å være forelsket i karakterer fra bøker og filmer er helt normalt (selv om jeg synes det å onanere til Philosopher's Stone er litt drøyt med tanke på at Daniel Radcliffe ikke hadde kommet i puberteten enda i den filmen). Men uansett hvor kjekt det kan være å drømme/fantasere om slike ting, så bør man leve i realiteten, ikke i en fantasiverden. For ens egen del. Alt til sin tid.

Hvis typen din ikke synes det gjør noe at du er forelsket i Harry Potter, så er det vel greit å ha det som en fantasi på si? Hvis det skader forholdet ditt, så bør du nesten tenke i gjennom om du lever for mye i en fantasiverden. :)

Endret av Tabris
Gjest Miss Guided
Skrevet

Fantasikjærester er perfekte, de er der når du har behov for dem og holder seg unna når du vil være i fred......

Skrevet
Nå gikk ikke dette lenger enn at jeg på en forestilling på Colosseum reiste meg opp og ropte "Marry Me, Aragorn!"

:ler: Plutselig ble det litt mindre flaut at jeg under en Guns n' Roses konsert som forelsket fjortis roper ut til Slash "let me be yours for the night..."

:rodme:

Jeg har det også med å bli forferdelig betatt av rollefigurer (for meg var det Legolas i LOTR *smelt*), men jeg lar det ikke gå ut over forholdet mitt. Også går det heldigvis over etter hvert... :)

Jeg var så forelsket i Legolas / Orlando Bloom at jeg kom hjem en dag med en stor life size pappfigur av Legolas.... :ler:

Heldigvis var samboeren stor fan av trilogien, så Legolas fikk lov til å stå i stua. (Når jeg flyttet, fikk jeg ham ikke med meg på flyet og gav han bort til ei venninne. Å sende han i posten var liksom ikke et valg følte jeg...)

Skrevet (endret)

hvorfor i alle dager ville noen tatt denne når man kunne fått DENNE???

Endret av Menninni
  • 12 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

:blink:

Anonymkode: e8e4c...264

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...