Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt siden jeg skiftet til netcom abbonnement (det har vistnok ikke noe med dette å gjøre ... ) Det andre jeg gjorde som kanskje (?) har en forbindelse med problemet er at jeg synkroniserte mobiletelefonen min med min netcom telefonliste, noe netcom mener ikke har noe med saken å gjøre.

har de fleste på kontaktlisten min begynt å bare komme opp som nr.et når jeg får melding. Det står nr.et "12345678" istedetfor "sofie" når jeg får melding! Andre igjen står det navnet til ... Jeg har prøvd å skrive +47 foran alle nr.ene til kontaktene mine uten at dette har hjulpet, og jeg har prøvd å oppdatere mobilen, noe som ikke gikk pga møkkaprogrammet til Nokia.

Jeg har forøvrig en nokia 6233.

Videoannonse
Annonse
Gjest Frysepulver
Skrevet

Har du samme person lagret flere ganger, med forskjellige nr?

Skrevet
Har du samme person lagret flere ganger, med forskjellige nr?

nei, har ingen to ganger. og jeg har prøvd å både bruke minnet på mobiltelefonen og sim-kortet, og ingenting virker ... :tristbla:

Skrevet

hvordan telefon har du?

og har du prøvd å sette simkortet ditt i en annen telefon og sjekket om de kommer opp som de skal da?

Skrevet
hvordan telefon har du?

og har du prøvd å sette simkortet ditt i en annen telefon og sjekket om de kommer opp som de skal da?

Nokia 6233. Og ja, jeg har prøvd å bytte simkort, men da må jeg først få melding fra noen før jeg kan sjekke dette, og enkelte kommer opp med navn og andre ikke, så det er ikke så lett :tristbla:

Skrevet

jeg har jobbet lenge med mobiltelefoner men ikke så mye med nokia telefoner.

Jeg hadde rådet deg til å stikke innom en forhandler å høre om det finnes en oppgradering for din mobiltype og høre om simkortet ditt kan være for gammelt..

både telenor og netcom har kommet med nye sim kort for en god stund siden men veldig mange har fremdeles gamle kort sittende i telefonen og det kan faktisk være grunnen..

Mer enn det kan jeg ikke hjelpe deg med dessverre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...