Tule Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 (endret) hei fant dette boktipset på et forum og syns det er interesant, jeg har tenkt og lese den når jeg får tid og håper at dere her inne som er interessert i emnet og vertfal dere som jobber i barnevernet eller lignene instanser vil lese den her er noen linker om anbefalinger av den http://www.tidsskriftet.no/pls/lts/pa_lt.v...SEKS_ID=1386481 http://www.adsum.no/Hva%20fikk%20barnevern...%20Svanhild.htm jeg skal ikke forkludre dette mer med skriveriene mine, jeg vil bare anbefale den fordi jeg ser at det er mange som jobber i instansen og med annet arbeid i nerheten av det her hilsen Endret 19. mars 2007 av Tule
Gjest Frysepulver Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Nå hadde jeg ingen planer om å lese de, men trykket på linkene og ingen av de virker... Kanskje fikse det?
Tule Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2007 Nå hadde jeg ingen planer om å lese de, men trykket på linkene og ingen av de virker... Kanskje fikse det? ← hei Da har jeg rediger og fiksa sa nå virker de, jeg vet ikke helt hva som var feil men håper du far lest det nå, det er en interesant bok hilsen
Tule Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2007 hei pusher op denne da jeg mener boken er interesant for fler hilsen
Tule Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2009 hei dyter op dene da jeg tenker at den kan vere interesant for noen her hilsen
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #6 Skrevet 13. januar 2009 Kan du gi deg? Drit i å pushe opp en to år gammel tråd. Den var ikke interessant DA og den er ikke interessant NÅ.
Tule Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. januar 2009 hei boken er interesant for di som jober med det, men jeg skal vere enig i at den ike er like aktuel siden mye av det som er sakt der har begynt og skjed, men den kan vere interesant for di som vil skjone vorfor noen endringer skjer, jeg vet at ale ike er like mye for det men jeg tror at fleste vil skjone nar di leser den hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå