Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er så overgitt over menn i sin alminnelighet.. I festlig lag er det er flertall av de opptatte mennene som bruker enhver anledning til å flørte, danse, kyss og klemme på det meste av damer. Og hadde de fått napp, hadde de hatt seg oppetter veggene! Hva er det!?!?! Jeg blir bare mer og mer alterert... Skal man ikke kunne stole på noen nå lengre? :klaske::frustrert:

Videoannonse
Annonse
Gjest *Magica*
Skrevet

Og hva er det med damer...? Som lar seg kysse på og has med oppetter veggene?

Gjest Gjest 1
Skrevet
Jeg er så overgitt over menn i sin alminnelighet.. I festlig lag er det er flertall av de opptatte mennene som bruker enhver anledning til å flørte, danse, kyss og klemme på det meste av damer. Og hadde de fått napp, hadde de hatt seg oppetter veggene! Hva er det!?!?!

De vil ha bekreftelse på at de er attraktive for flere enn bare partneren som de ser hver dag. :)

Skrevet
De vil ha bekreftelse på at de er attraktive for flere enn bare partneren som de ser hver dag.  :)

Ja det, og at urinstinktet forteller dem at de må spre genene sine til så mange som mulig! ;)

Skrevet
Jeg er så overgitt over menn i sin alminnelighet.. I festlig lag er det er flertall av de opptatte mennene som bruker enhver anledning til å flørte, danse, kyss og klemme på det meste av damer. Og hadde de fått napp, hadde de hatt seg oppetter veggene! Hva er det!?!?! Jeg blir bare mer og mer alterert... Skal man ikke kunne stole på noen nå lengre? :klaske:  :frustrert:

Det fins nok av menn som ikke er utroe, å det fins nok av damer som er utro. Det har ikkeno med kjønn å gjøre. Noen mennesker er utro, mens andre ikke er det.

Man finne ofte folk som har et spesielt atferdsmønster, utifra sitt eget.

Ja det, og at urinstinktet forteller dem at de må spre genene sine til så mange som mulig! ;)

Tull og tøys. Mennesker er lagd for å være i parforhold.

Skrevet
Det fins nok av menn som ikke er utroe, å det fins nok av damer som er utro. Det har ikkeno med kjønn å gjøre. Noen mennesker er utro, mens andre ikke er det.

Man finne ofte folk som har et spesielt atferdsmønster, utifra sitt eget.

Tull og tøys. Mennesker er lagd for å være i parforhold.

Ja er de nå det, hvor har du det fra at mennesker er lagd for det, er det ønsketenking eller noe du kan dokumentere?

Skrevet

Jeg tror monogami er en kulturell greie, de fleste menn vil ha sex med så mange de kan rekke .

Kjærlighet mellom mann og kvinne leder til monogami en stund, men det passer ikke naturen at det monogame er langvarig, derfor vil mange oppleve at kjærligheten er kortvarig.

Gjest Kaffomann
Skrevet (endret)
Jeg tror monogami er en kulturell greie, de fleste menn vil ha sex med så mange de kan rekke .

Kjærlighet mellom mann og kvinne leder til monogami en stund, men det passer ikke naturen at det monogame er langvarig, derfor vil mange oppleve at kjærligheten er kortvarig.

Det finnes dyrearter som finner partner for resten av livet. På en annen side er ikke noen av disse særlig beslektet med mennesker...tror jeg.

Endret av Kaffomann
Skrevet
Det finnes dyrearter som finner partner for resten av livet. På en annen side er ikke noen av disse særlig beslektet med mennesker...tror jeg.

Nei, men hvordan er det med våre næreste slektninger tro. Såvidt jeg vet lever ikke sjimpansene og dvergsjimpansene monogamt.

Skrevet

Lurer på hvilke miljøer TS ferdes i.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Vel, det der er vel en grov simplifisering av den mannlige utgaven av mennesket ...

Skrevet (endret)
Vel, det der er vel en grov simplifisering av den mannlige utgaven av mennesket ...

Simplifisering eller ikke, jeg tror det i mange tilfeller er riktig.

(Men jeg er naturligvis ikke sånn :) ).

Endret av mr. louis
Skrevet
Ja er de nå det, hvor har du det fra at mennesker er lagd for det, er det ønsketenking eller noe du kan dokumentere?

Det burde jo ikke være så vanskelig å tenke seg fram til det, når vi altid har hatt det sån, og de fleste mennesker greier det helt fint.

Jeg har lest om det her en gang, men det er veldig lengesiden, så jeg har ingen link. Leit gjennom gamle "ilustrert vitenskap" blader, så finner du det sikkert :ler:

Det fins mange dyrearter som lever i parforhold, men jeg tror ikke jeg kan komme på noen primater som gjør det.

Et argument jeg husker for at mennesker er monogame, er det at vi utvikler følelser for folk. (forelskelsesfølelsen er forskjellig fra person til person, så det er ikke den det er snakk om) Når man er med en person over lang tid, så vil man utvikle sterker følelser for han/hun etterhvert. Det hadde ikke vært sån om vi ikke var monogame. Da hadde vi kune hatt den lille tiltrekkelsesfølelsen som folk kaller "forelskelse" eller "å være betatt", sån at vi kunne forplante oss mest mulig uten noen problemer.

Siden mennesket er såpas selvbevisst, så er det ikkeno som hindrer oss fra å være med andre, selvom vi har følelser som prøver å stoppe det. Vi går ikke like mye på instinkt som de andre monogame dyreartene, så vi kan bestemme litt selv, istedenfor å bare gå etter det vi er "lagd" til.

:ler:

Ah, når du sier det på den måten, skjønner jeg at jeg har tatt feil.

Skrevet

Tenkte det samme, jeg og. Hørtes ikke veldig bra ut :forvirret:

Skrevet

Tror jeg henger meg på denne, ja...

Kjenner meg ikke igjen i denne beskrivelsen fra en eneste fest jeg har vært på!

Det skjer ja, helt klart, men det er heller unntaket en regelen i de miljøer jeg er i...

Skrevet

.... sammen med helt alminnelige kommunalt ansatte.. :forvirret:

Skrevet

Muligens var ikke riktig alle opptatt av å ha seg oppretter veggene da.. Mulig at jeg overdriver urebittelitt. Mulig at det stort sett holdt seg på kyssestadiet...

Gjest Bellatrix
Skrevet
Muligens var ikke riktig alle opptatt av å ha seg oppretter veggene da.. Mulig at jeg overdriver urebittelitt. Mulig at det stort sett holdt seg på kyssestadiet...

Gjest vimselot
Skrevet

Hva det er med menn? Bortsett fra at de er dumme, ubegavede og herskesyke?

De vil ikke innrømme at de er bifile engang.

Så hva er det med menn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...