Gå til innhold

Hvilken av disse mascaraene skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Gjest Tweek
Skrevet

Er dette noe jeg trenger? Og virker det i det hele tatt. (uten å stjele bøyen på vippene)

Det er denne jeg har pleid og ha. Veldig god syntes jeg men jeg har kanskje litt lyst til å bytte. Jeg pleier å ha lash stylist fra maybelline over.

Denne ser god ut tror jeg, men er den det? Litt usikker.

Eller skal jeg velge denne?

Jeg har hatt faux cils før, men den stjal vippen min :( Mine øyenvipper er veldig rette og jeg bryker vippetang, men når jeg bruker denne så går vippene ned igjen, men ellers så innbiller jeg meg at den er god (og mange andre syntes det også). Men er mascaraen faux cils bare i vannfast?

For da kan jeg jo ta den :) Bare i svart da, men de hadde ikke det nå.

Videoannonse
Annonse
Gjest Tweek
Skrevet

Tingen er at jeg vil ha tykkere vipper, for jeg har lange (der jeg har vipper :( )

Men ofte føler jeg at etter 2 påføringen så kommer det ikke på mer mascara.

Gjest Deception
Skrevet

Aquaresistant fra YSL er skikkelig dårlig, jeg ble grå under øynene av den i løpet av få timer.

Gjest Tweek
Skrevet

Ok, da kommer jeg ikke til å kjøpe den værtfall. De bare så så like ut at jeg trodde det var den vannfast verjsonen av faux cils.

Jeg har lyst til å prøve ny, men kommer sikkert til å ende opp med amplicils som vanlig ;(

Gjest Deception
Skrevet

Har du prøvd Diorshow vannfast? Den er definitivt ikke verdens mest vannfaste, men gir veldig fine vipper, og helt uten å klumpe.

Gjest Tweek
Skrevet

Nei har ikke det.. Jeg har hørt så mye dumt om den, og den har jo veldig stor børste :(

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg vil ikke ha mascara med hvit under. Jeg tror alltid jeg har fått vekk det hvite, men du ser det uansett og det er bare stygt.

Skrevet

Tråden er ryddet i henhold til Kvinneguidens regler

Det er ikke lov å drive reklame for eget foretak

mvh. Colargol -moderator

Skrevet
Eller skal jeg velge denne?

Jeg liker godt HR Lash Queen, men synes Chanel og Lancome er bedre. Lancome L`Extreme er en av de siste jeg har kjøpt, og den funker toppers! Men HR er også vært penga! :)

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg var innom parfymeri i dag å så på den. Og kosten ser veldig god ut, samt den andre HR som er for volum (husker ikke hvilken det er)

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

Chanel inmitable er best. jeg har samme "problem" som deg.

Gjest Tweek
Skrevet
Jeg bruker YSL, og er kjempe fornøyd med den.

Har linket til den i hovedinnlegget mitt. Men det er bare at den lukter mye parfume og at vippene mine nekter å bøye seg oppover med den mascaraen.

Chanel inmitable er best. jeg har samme "problem" som deg.

Jeg har lust på den, men det virker som alle mascara børster av "gummi" ser så slitte ut på en måte. Jeg ser bare ikke for meg at de tar på meg mascaara :(

Skrevet

Queen Lash er fantastisk.

Jeg sverger til Helena Rubinstein. Har brukt HR i over ti år faktisk.

Gjest Elastica
Skrevet
Har linket til den i hovedinnlegget mitt. Men det er bare at den lukter mye parfume og at vippene mine nekter å bøye seg oppover med den mascaraen.

Ja! Det har jeg merket...

Det med vipp merker jeg ikke noe til. Jeg har brukt både Lancome, HR og sist Chanel med gummibørste (jeg syns den tørket ut fort), men har ikke vært så fornøyde med disse som jeg er med YSL.

Gjest Tweek
Skrevet
Queen Lash er fantastisk.

Jeg sverger til Helena Rubinstein. Har brukt HR i over ti år faktisk.

Kanskje jeg har lyst til å prøve den da :)

Tørker den ut fort? Er den veldig vannfast, eller holder den seg hele dagen men går fint av med vannfast sminkefjerner?

Gir den bra volum uten klumper? Og ikke minst, beholder den vippen? ;)

Skrevet
Kanskje jeg har lyst til å prøve den da :)

Tørker den ut fort? Er den veldig vannfast, eller holder den seg hele dagen men går fint av med vannfast sminkefjerner?   

Gir den bra volum uten klumper? Og ikke minst, beholder den vippen? ;)

Hmm

Skal vi se.

- Jeg synes den varer lenge før den tørker ut.

- Jeg bruker den som ikke er vannfast, og den holder godt til hverdags, selv for meg som er kjempelettrørt. Har brukt den vannfaste også, og den sitter kjempebra. Men går lett av med vannfast sminkefjerner.

(Har brukt HR sin der også.)

Om den beholder vippen synes jeg det er vanskelig å svare på. Det har jeg ikke egentlig tenkt over.

Men den gir mye volum, og klumper i allefall ikke.

Gjest Tweek
Skrevet

Ok, tror jeg går for den da ;)

Satser på at den holder vippen, fordi fleste vannfaste gjør det.

Gjest Deception
Skrevet

Jeg fikk aldri Lash Queen til å funke. Uansett hva jeg gjorde, ble det klumpete og drysset, selv da den var helt ny.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...