evatrygve Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 Vi har spurt kjente og noen ukjente... men nei vi kommer ikke på noen, og finner ikke noen. det som er viktig for oss er at de spiller litt av allt.. danse musikk av ung og gammel sjanger de fleste gjestene er mello 28 og 40 år. så er det et poeng at de kan komunisere med gjestene om hva som er ønskelig og at de ser ann hva som fenger, og ikke fenger. hvet du om noen kjenner du noen gi meg et tips! på forhånd takk.
Trønderpia Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Det er vel ikke lov med reklame her inne, men send meg en PM så skal dere få et bra tips. Spilte i bryllupet vårt, og var rimelig også.
Chiquita Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 Det er vel ikke lov med reklame her inne, men send meg en PM så skal dere få et bra tips. Spilte i bryllupet vårt, og var rimelig også. ← Det kalles vel ikke reklame så lenge det ikke er noen i direkte sammenheng med firmaet som legger inn tipset... Så jeg vil gjerne tipse deg om http://www.duocalvados.com/ Disse spilte i bryllupet vårt, og vi har bare positive erfaringer!!! Alle våre gjester var strålende fornøyde med duoen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå