Gjest Deception Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 Jeg trenger en ny, stor kost til solpudder, og siden de to siste kostene mine har vært fra Body Shop, vil jeg prøve noe annet denne gangen. Men hva er bra? Jeg takler ikke koster som røyter, eller som er grove og skraper opp huden. Hva er bra? Make Up Store? Face Stockholm? Chanel? Dior? Clinique? Jeg vil helst kjøpe IRL, ikke på nett, for jeg liker å holde og kjenne på tingene jeg kjøper. Prisantydning hadde også vært fint.
Gjest Elastica Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 Jeg er en uforbeholden fan av MAC, også når det gjelder koster. Disse ligger litt over gjennomsnittet på pris, men etter min erfaring er de mye bedre. Jeg fikk tilogmed bytte kost etter et år fordi den røytet. MAC finnes foreløpig bare på Glassmagasinet i Oslo, så vidt jeg vet.
chanell Skrevet 18. mars 2007 #3 Skrevet 18. mars 2007 Jeg skal nå snart kjøpe meg en sol pudderkost fra clinique etter annbefaling fra en venninde. Clarins sine koster er også myke og gode, har en pudderkost derfra.
Gjest Tweek Skrevet 18. mars 2007 #4 Skrevet 18. mars 2007 Jeg har kost fra barryM. Det er kjempegod og har hatt en siden i høst og har enda ikke begynt å røyte. Det er mellomstor, men passer både til solpudder størrelse og til rouge. Veldig førnøyd
Gjest Frysepulver Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 Jeg har en fra Lancome som er helt super. Har hatt den i 5 år tror jeg og den holder fortsatt stand
Millis Skrevet 19. mars 2007 #6 Skrevet 19. mars 2007 Uff jeg kan bare si at jeg har prøvd mange forskjellige, men faller alltid tilbake til body shop sine koster i alle utgavene..
Gjest Deception Skrevet 19. mars 2007 #7 Skrevet 19. mars 2007 Uff jeg kan bare si at jeg har prøvd mange forskjellige, men faller alltid tilbake til body shop sine koster i alle utgavene.. ← Det har jeg også gjort, hittil. Men man tenker jo alltid: "finnes det noe bedre der ute?"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå