Wonders Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 Det kostet bare 75 kr, og jeg kan bytte 1 gang pr mnd, via nettbanken, så jeg har bestillt ett med mitt eget bilde som jeg lastet opp via dataen min. Dødskult! Har sett sånne reklamer i utenlanske blader bare, og lurt på når det kommer hit, så i går kveld ble det godkjennt å jeg må kun vente drøt en uke! Yahoooo!!! Forsiden inneholder ditt vanlige id-bilde, fødsels og personnr, kontonr, kort is osv...din signatur, på baksiden er det som regel no teit fra bankens side, med visa reklame osv...ikke nå lenger, mitt eget bilde, som jeg har valgt er stort, jeg liker det!
Wonders Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2007 (endret) Alle Sparebanker har dette produktet. Sparebank 1 osv.... Endret 18. mars 2007 av M.P
Gjenglemt sykkellås Skrevet 18. mars 2007 #4 Skrevet 18. mars 2007 Det ser litt artig ut. Har sett at Postbankens ungdomskort har denne tjenesten/muligheten, men aner ikke om det også finnes for voksne kunder i Postbanken. Håper det.
Gjest Catwoman Skrevet 18. mars 2007 #5 Skrevet 18. mars 2007 Det hadde jeg også da jeg brukte sparebank 1 for noen år siden. Hadde en søt pusekatt.
Eføy Skrevet 18. mars 2007 #6 Skrevet 18. mars 2007 Dette har jeg ikke fått med meg. Gikk inn på banken min sine nettsider, og fant link til hvordan man kunne lage seg et slikt kort. Vil det automatisk bli laget et kort av kontonummeret jeg allerede har, eller vil jeg få nytt kontonummer og slikt?
Gjest Sidney Skrevet 19. mars 2007 #7 Skrevet 19. mars 2007 Det ser litt artig ut. Har sett at Postbankens ungdomskort har denne tjenesten/muligheten, men aner ikke om det også finnes for voksne kunder i Postbanken. Håper det. ← Voksne kunder har ikke dette tilbudet enda, men det er på gang etter det jeg har hørt. Så da er det bare å vente i spenning.
Gjest -eline- Skrevet 19. mars 2007 #8 Skrevet 19. mars 2007 Hadde jeg ikke giddet å betale ekstra for.
Arkana Skrevet 19. mars 2007 #9 Skrevet 19. mars 2007 Hadde jeg ikke giddet å betale ekstra for. ← Ikke jeg heller.
Gjest niomi Skrevet 19. mars 2007 #10 Skrevet 19. mars 2007 Hadde jeg ikke giddet å betale ekstra for. ← Enig.
Wonders Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 19. mars 2007 vel, det er de som ikke gidder å skifte lyd på telefonen sin heller, samme hvor gammal, irriterende, og dårlig telenor sin orginale er. Jeg setter mye tid av til å være litt orginal, synes det er verdifullt å kunne titte ned på gode minner, så hvorfor ikke ha det på bankkortet. Og så savner jeg dass-papir med Bush sitt stygge tryne på! Jernia hadde med piggtrå, og amerikansk dollar, det fikk brutter til jul, og de lo seg skakke hele gjengen...
Arkana Skrevet 19. mars 2007 #12 Skrevet 19. mars 2007 vel, det er de som ikke gidder å skifte lyd på telefonen sin heller, samme hvor gammal, irriterende, og dårlig telenor sin orginale er. ← Vel, jeg hører mobilen min flere ganger om dagen. Bankkortet bruker jeg ikke like ofte, og det er ute av lommeboken min kanskje 5 sekunder om gangen mens jeg trykker koden. Jeg studerer ikke bankkortet mitt og jeg studerer i allefall ikke andres kort. Så i mine øyne er det helt bortkastet å bruke penger på å endre utseendet på bankkortet. Men hver sin smak. Noen har sett sitt snitt til å tjene penger på dette, og folk er tydeligvis villige til å betale.
Gjest niomi Skrevet 20. mars 2007 #13 Skrevet 20. mars 2007 Vel, jeg hører mobilen min flere ganger om dagen. Bankkortet bruker jeg ikke like ofte, og det er ute av lommeboken min kanskje 5 sekunder om gangen mens jeg trykker koden. Jeg studerer ikke bankkortet mitt og jeg studerer i allefall ikke andres kort. Så i mine øyne er det helt bortkastet å bruke penger på å endre utseendet på bankkortet. Men hver sin smak. Noen har sett sitt snitt til å tjene penger på dette, og folk er tydeligvis villige til å betale. ← Nettopp mitt poeng, også.
Gjest Meep Skrevet 20. mars 2007 #14 Skrevet 20. mars 2007 Jeg har alltid sett på det du sier er baksiden som forsiden og forsiden som baksiden.
Gjest Peachbud Skrevet 20. mars 2007 #15 Skrevet 20. mars 2007 Viss du bruker penger på noe sånt, har du for mye penger.
Solgudinnen Skrevet 20. mars 2007 #16 Skrevet 20. mars 2007 Viss du bruker penger på noe sånt, har du for mye penger. ← Synes dette høres artig ut. Jeg kunne godt tenkt meg et slikt kort selv, men jeg er altså for gammel. Har på følelsen at hvis man har passert 40 år så er man utgått på dato. Hmmm- Men altså NEI - jeg har ikke for mye penger. Passer på å få brukt dem opp etter hvert som det nærmer seg lønningsdag.
punktom Skrevet 21. mars 2007 #17 Skrevet 21. mars 2007 Synes dette høres artig ut. Jeg kunne godt tenkt meg et slikt kort selv, men jeg er altså for gammel. Har på følelsen at hvis man har passert 40 år så er man utgått på dato. ← Blir du for gammel til å ha personlige bilder i lommeboka? Du kan vel ha bilder av andre enn deg selv. Praktisk for folk som bare bruker kortholder, og som ikke har plass til bilder av barn osv.
loffen Skrevet 21. mars 2007 #18 Skrevet 21. mars 2007 Jeg har alltid sett på det du sier er baksiden som forsiden og forsiden som baksiden. ← Jeg også. Jeg kunne godt tenkt meg å ha et personlig bilde på kortet. Kanskje det hadde blitt slutt på at mannen tar mitt kort med til butikken, våre er nemlig like. Han tar jo stadig feil... Men er det ikke tilgjengelig for oss oldinger over 40, skriker jeg høyt om diskriminering.
Wonders Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #19 Skrevet 22. mars 2007 (endret) Som butikkansatt ser jeg på 100 hvis av kort i uka, (er nøye med å sjekke leg osv, safty first) at noen hadde bært preg av personlighet ville vært fint! Barna/barnebarna sine, venner, naturbilde fra en liten ferie, kjæledyr,osv... Har aldri hatt lommebok. Mormor liker det, og har masse bilder i den etter som åra går og barnebarn blir større. Men jeg foretrekker å ta bilde selv, laste inn på data, sende det over t banken å ha det på ett kort, som jeg drar flere ganger om dagen! Endret 22. mars 2007 av M.P
Gjest Talula Skrevet 22. mars 2007 #20 Skrevet 22. mars 2007 (endret) Jeg er ikke interessert i å betale ekstra for noe slikt, men skjønner at noen sikkert er det. Pleier ikke å se noe særlig på bankkortet mitt egentlig, bruker det og putter det tilbake i lommeboken.. Synes det egentlig er helt ok som det er jeg. Men hvis man er veldig opptatt av å være original og spesiell så kan det kanskje være fint.. Endret 22. mars 2007 av Talula
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå