Crianza Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 Jeg er en hengiven sjokoladeelsker. som også digger marsipan. Jeg nyter derfor ofte disse herlighetene nå i førpåsketiden (ja, hvem gjør vel ikke det...) Dessverre er de store sjokoladeblandingene alltid så dyre i butikkene Men her er en gladmelding til alle mine likesinnede RIMI selger den store sjokoladeblandingen fra Nidar til kun 39,90 !! Dette er nemlig favorittblandingen min med hobby og lakris i tillegg til marsipan og melkesjokolade. Nammis Så løp og kjøp. Her er det hele 20 kr å spare i forhold til prisen på bl.a meny og Prix.
Wonders Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 (endret) :bukke: JA sånn info er verdifull! På IKEA har de oxo GOOOOD masipan til kun 5 kr! Jeg kjøpte 2 pakker à 400g pr. Urovekkende god, med helt mørk sjokolade rundt. Kanskje de har det der enda, fåes kjøpt ved betalingsdisken, den lille mat butikken på hjørne der inne. Endret 18. mars 2007 av M.P
Hobgoblin Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 Blir nok en tur på Rimi i dag, da! ← Og det ble bomtur: "Min" Rimi solgte Påskefavorittene for 51,-
Crianza Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2007 Hva??? Det skal jo ikke være mulig Jeg kjøpte 2 pk på min lokale Rimi til 39,90 igår. De har satt frem en hel pall med disse deilige posene til denne prisen!! Du burde klage :kgblunk: Trodde alle Rimi-butikker solgte varene til samme pris jeg. Dette var ikke bra, og jeg beklager dersom det er bare min lokale butikk i Bærum som har påskegodtet til knallpris Andre med erfaringer fra Rimi??
~white lady~ Skrevet 19. mars 2007 #6 Skrevet 19. mars 2007 Les denne. http://www.dinside.no/php/art.php?id=296662
Trampe Skrevet 19. mars 2007 #7 Skrevet 19. mars 2007 Det spørs vel om det er Rimi stormarked, Rimi nær eller hva alle de der heter. Kjeden har ikke like priser over hele linja, men alle nærbutikkene skal ha like priser osv.
Amanlis Skrevet 19. mars 2007 #8 Skrevet 19. mars 2007 Nå var jo hovedinnlegget skrevet forrige uke. Jeg vil tro tilbudene varer en uke av gangen, fra mandag til mandag.
Prego Skrevet 21. mars 2007 #9 Skrevet 21. mars 2007 Kjøpte posen til 39,90 i går på Rimi. Var ikke klar over at den "egentlig" skulle ha kostet mer. Ble i godt humør nå. Alltid kjekt å gjøre en god handel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå