Livets datter Skrevet 26. februar 2003 #1 Del Skrevet 26. februar 2003 Jeg vet at det bare er onsdag, men jeg synes allikevel vi skal dra i gang en liten fest - her og nå på KG. Alle er hjertelig velkomne inn. Jeg har bakt ganske mange gulrotkaker og bløtkaker, så det burde være nok til alle. Hvis noen har allergier eller spesielle behov, så si ifra, så skal jeg "slenge sammen" noe annet. SKÅL!!! ...prøv å ikke sprekke alle ballongene. Jeg brukte ganske lang tid på å blåse dem opp . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 26. februar 2003 #2 Del Skrevet 26. februar 2003 For en fin ide, å markere en ganske vanlig onsdag. Jeg er med, og har med et lass av reker, loff og majones? Er det pærebrus her eller? Er litt tørst jeg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 26. februar 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 26. februar 2003 Masse pærebrus. Bare forsyn deg!!! Hvilken musikk skal jeg sette på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 26. februar 2003 #4 Del Skrevet 26. februar 2003 Hmm, noe sommerinspirert i alle fall, noe som får oss til å glemme is og snø og mørke tider. Hva med "Sommartider"? *drømmer meg vekk og setter meg sammen med Brad Pitt og Bruce Willis, som også vil være med på fest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 26. februar 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 26. februar 2003 Jøss, jeg så ikke engang at Bruce og Brad kom inn!!! Snakk om vertinne. Jeg får by dem på en pærebrus. Jeg har satt på "Sommartider". Neste låt ut er "Lambada" :D Kommer det ingen flere snart da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 26. februar 2003 #6 Del Skrevet 26. februar 2003 Hysj da, Livets datter, vi har jo Brad og Bruce for oss selv..... HE HE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 26. februar 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 26. februar 2003 Ooops... der sa du noe! Jeg skal bare gå ut på kjøkkenet og hente litt "Ostepop". Kommer snart tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 26. februar 2003 #8 Del Skrevet 26. februar 2003 Ingen fare, jeg underholder gjestene i mens jeg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 26. februar 2003 #9 Del Skrevet 26. februar 2003 Hehe...vil gjerne delta...skal love å bare se men ikke røre.... Får forøvrig ikke bestemt meg for hvem av de som er kjekkest. Kan vi ikke invitere Viggo Mortensen også??? Ooops, jeg sa vi, vet ikke om jeg får komme engang. Får jeg lov hvis jeg tar med Viggo ikledd Aragorn-kostymet sitt?? Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 26. februar 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 26. februar 2003 Får jeg lov hvis jeg tar med Viggo ikledd Aragorn-kostymet sitt? Velkommen skal dere være begge to!!! Kan du ta med noen cd'r? Jeg hadde visst ikke så mange... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 26. februar 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 26. februar 2003 Nei, fillern. Nå er det noen som har veltet hele ostepop-bollen på det nye, dyre teppet! Sikkert Brad, han ser litt skyldig ut! Hvor ble det av cd'ne, Lisa-Beth? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 26. februar 2003 #12 Del Skrevet 26. februar 2003 Kommer, kommer... Har mye gamle svisker da, men kan brenne noen nye i en fei! Liker filmmusikk o.l OK? Brad får spandere et nytt teppe hvis han griser sånn, har sikkert råd til det. Tar med et par poser Sørlandschips og... Lisa-Beth (Du, må vi ut og røyke?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 26. februar 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 26. februar 2003 Ut og røyke, nei!!! Jeg har allerede røyket en ti-pakning snart, jeg. Jeg henter et nytt askebeger til deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 26. februar 2003 #14 Del Skrevet 26. februar 2003 så dere hadde manko på pærekarsk så jeg har med litt av det og rein pæresprit og pærekaffe også da for de som ikke liker å blande..... Er jeg velkommen eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 26. februar 2003 #15 Del Skrevet 26. februar 2003 Har fortsatt et overskudd av Sputnik-truser etter englefesten jeg.. Tar dem med meg, så har vi noe å ha på hodet! Party-party! P.S. Trenger masse sjokkis jeg asså! Og kaffe... og røyk.. og KAKER (det holder med kake-mix asså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 26. februar 2003 #16 Del Skrevet 26. februar 2003 tar du i mot Lea så går vi ut og tar oss en røk over en god koppkaffe ? de andre er jo så asosial der de sitter og glaner på Brad og han andre duden..... vennter på Diezel jeg det er det man kan kalle en mann.... ***drømme drømme *** nei tok du i mot Lea ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 26. februar 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 26. februar 2003 Pæresprit, pærekaffe og Sputnik-truser. NÅ begynner det å bli skikkelig fest. Velkommen Lottemor og Lea. jeg blir med og tar en røyk. Er veldig kaffetørst også nå. Sjokoladen ligger forøvrig i skapet over vasken. Kan jo sette det frem i en bolle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 26. februar 2003 #18 Del Skrevet 26. februar 2003 Gu så bra..... jaja da står vi tre party og tar oss en røyk...må si at den nye pære tobakken er super Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 26. februar 2003 Forfatter #19 Del Skrevet 26. februar 2003 Ja, den var faktisk ikke så verst. Se, Ruby sitter fortsatt i sofaen mellom Brad og Bruce. Mon tro hva de prater om. Jeg begynner forøvrig å merke at jeg er litt svingstang, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 26. februar 2003 #20 Del Skrevet 26. februar 2003 He he, vi prater om at denne festen snart skal ta av skikkelig, Brad har sagt seg villig til å prøvestrippe litt, men det er nok bare for å slippe unna det å kjøpe nytt teppe. He he.... Skal vi godta det som betaling jenter? Bruce sier at han at elsker pærebrusen vår, det han ikke vet er at jeg spritet den opp med pærekarsk, så nå blir det snart andre boller her.... *koser seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå