Rexina Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 Kan ikke se at det finnes så mange dårlige ingredienser i et en foundation jeg har liggende, men så kan jeg ikke så veldig mye om det heller. vet at man helst ikke burde ha parabener i sminka, og linalool eller noe sånt. Heller ikke parfyme, men her kommer det veldig langt ned på lista da, så da er det nok ikke så mye oppi den. Derfor spør jeg dere som kan dette; er dette produktet bra eller dårlig utifra ingrediensene? (det skal ikke tilstoppe porene i alle fall) Aqua, Cyclomethicone, Glycerin, Dimethicone, CetylPEG/PPG-10/1 Dimenthicone, Sodium Chloride, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Lauroyl Lysine, Methyl Methhacrylate Crosspolymer, Nylon-12, Talc, Tocopheryl Acetate, Lecithin, Sodium Polystyrene Sulfanate, Dimethicone Crosspolymer, Disteardimonium Hectorite, Butylene Glycol, Dimethiconol, Sodium Styrene/Acrylates Copolymer, Propylene Carbonate, Sodium Sulfate, Potassium Sorbate, BHT, Diazolidinyl Urea, Parfum, [+/- (Cl 77891, Cl 77491, Cl 77499, Cl 77007)]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå