Gå til innhold

Hvordan få sugekopper til å henge?!

Anbefalte innlegg

Gjest Vidvandre
Skrevet

Jeg kjøpte kurv med tre sugekopper til å ha shampoo og sånt i dusjen. Den har hengt der fint og uten problemer i flere måneder, men nå plutselig datt den ned og vil ikke henge! Prøver å henge den opp, men så sklir den ned etter et par minutter. Hva er hemmeligheten her?

Skrevet

-Hemmeligheten er at du må vaske både sugekoppene og området der de skal henge, med Jif eller noe annet, feks vinduspuss........det må være HELT rent og tørt, og ingen fingeravtrykk. ;)

Gjest _Leela_
Skrevet

Leste på nett at man skulle vaske flisene (evt annen flate) godt og så ha litt zalo bak sugekoppene. :)

Har ikke testa selv, men hadde vært gøy å vite om det fungerte.

Skrevet

vaske flisene og sugeproppene godt.. gjerne bruke rødsprit.

og ikke henge dem over fugene

Skrevet

Jeg bruker neglelakkfjerner til å rense. Cluet er at det du renser med må fjerne fett uten å legge igjen belegg/rester. Husk å rense både vegg og sugekopp. :)

Gjest Vidvandre
Skrevet

Aha, da er det veggen som er synderen sikkert, for sugekoppene vaska jeg. Gidder ikke springe på kjøkkenet å finne zalo så prøver neglelakkfjerner ;) takk for tips!

Skrevet

Så utrolig bra at du spurte om dette! Sugekoppkroken min falt ned på badet idag og jeg lurte på hvordan jeg skulle få den til å feste igjen ;)

Takker for gode tips jeg og :)

Skrevet

:flau::flau::flau::flau:

Vi har på badet, 10 stk med t-lys, og jeg fester de med,,,litt spytt på.

De holder seg der ett år...minst! Om du ikke tar de a da, og klem de skikkelig inntil så det ikke er noe luft igjen inni sugekoppen. (dette var flaut å oppgi, men det eneste som funker)

Gjest Miss_alexandria
Skrevet
:flau:  :flau:  :flau:  :flau:

Vi har på badet, 10 stk med t-lys, og jeg fester de med,,,litt spytt på.

De holder seg der ett år...minst! Om du ikke tar de a da, og klem de skikkelig inntil så det ikke er noe luft igjen inni sugekoppen. (dette var flaut å oppgi, men det eneste som funker)

Jeg er enig i deg med den :ler:

Jeg har prøvd neglelakkfjerner, zalo, jif, you name it! men ingenting funker så bra som ehh...det jeg sa :sjenert:

Har merket at min henger en god stund, men så faller alt med ett brak og vi stresser noe så sinnsykt med å få den opp igjen. Nå har jeg og de to jeg bor med gitt opp...

Noen som vet om noen bra baderomshyller/oppheng som kan brukes i dusjen uten å skru i veggen? (huseier vil ikke det)

Skrevet

Pytt i Panne er en billig-kjede,

der er det greie baderomshyller/oppheng med sugekopp,

SAAPE-butikkene oxo...

Gjest Vidvandre
Skrevet

Haha, jeg prøvde spytt først, men det funka ikke :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...