Gjest Vidvandre Skrevet 18. mars 2007 #1 Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg kjøpte kurv med tre sugekopper til å ha shampoo og sånt i dusjen. Den har hengt der fint og uten problemer i flere måneder, men nå plutselig datt den ned og vil ikke henge! Prøver å henge den opp, men så sklir den ned etter et par minutter. Hva er hemmeligheten her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 18. mars 2007 #2 Del Skrevet 18. mars 2007 -Hemmeligheten er at du må vaske både sugekoppene og området der de skal henge, med Jif eller noe annet, feks vinduspuss........det må være HELT rent og tørt, og ingen fingeravtrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Leela_ Skrevet 18. mars 2007 #3 Del Skrevet 18. mars 2007 Leste på nett at man skulle vaske flisene (evt annen flate) godt og så ha litt zalo bak sugekoppene. Har ikke testa selv, men hadde vært gøy å vite om det fungerte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 18. mars 2007 #4 Del Skrevet 18. mars 2007 vaske flisene og sugeproppene godt.. gjerne bruke rødsprit. og ikke henge dem over fugene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 18. mars 2007 #5 Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg bruker neglelakkfjerner til å rense. Cluet er at det du renser med må fjerne fett uten å legge igjen belegg/rester. Husk å rense både vegg og sugekopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vidvandre Skrevet 18. mars 2007 #6 Del Skrevet 18. mars 2007 Aha, da er det veggen som er synderen sikkert, for sugekoppene vaska jeg. Gidder ikke springe på kjøkkenet å finne zalo så prøver neglelakkfjerner takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 18. mars 2007 #7 Del Skrevet 18. mars 2007 Så utrolig bra at du spurte om dette! Sugekoppkroken min falt ned på badet idag og jeg lurte på hvordan jeg skulle få den til å feste igjen Takker for gode tips jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 20. mars 2007 #8 Del Skrevet 20. mars 2007 Vi har på badet, 10 stk med t-lys, og jeg fester de med,,,litt spytt på. De holder seg der ett år...minst! Om du ikke tar de a da, og klem de skikkelig inntil så det ikke er noe luft igjen inni sugekoppen. (dette var flaut å oppgi, men det eneste som funker) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss_alexandria Skrevet 22. mars 2007 #9 Del Skrevet 22. mars 2007 Vi har på badet, 10 stk med t-lys, og jeg fester de med,,,litt spytt på. De holder seg der ett år...minst! Om du ikke tar de a da, og klem de skikkelig inntil så det ikke er noe luft igjen inni sugekoppen. (dette var flaut å oppgi, men det eneste som funker) ← Jeg er enig i deg med den Jeg har prøvd neglelakkfjerner, zalo, jif, you name it! men ingenting funker så bra som ehh...det jeg sa Har merket at min henger en god stund, men så faller alt med ett brak og vi stresser noe så sinnsykt med å få den opp igjen. Nå har jeg og de to jeg bor med gitt opp... Noen som vet om noen bra baderomshyller/oppheng som kan brukes i dusjen uten å skru i veggen? (huseier vil ikke det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veronica Mars Skrevet 22. mars 2007 #10 Del Skrevet 22. mars 2007 Superlim? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 23. mars 2007 #11 Del Skrevet 23. mars 2007 Pytt i Panne er en billig-kjede, der er det greie baderomshyller/oppheng med sugekopp, SAAPE-butikkene oxo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honey21 Skrevet 24. mars 2007 #12 Del Skrevet 24. mars 2007 Ja, spytt fungerer bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vidvandre Skrevet 24. mars 2007 #13 Del Skrevet 24. mars 2007 Haha, jeg prøvde spytt først, men det funka ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå