Gjest Frysepulver Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 Argh! Får ikke til å koble til DVD-spilleren min - har akkurat flyttet. En scart-kabel har jeg ikke, men kan ikke huske at jeg brukte det sist heller. Jeg har en ledning med tre ender i hver side, fargekodet. Aner ikke om den fulgte med eller om det var den jeg kjøpte; det står ingenting om at de har fulgt med i bruksanvisningen. Under tilkobling står det at jeg kan enten bruke en svart-kabel, eller at jeg kan koble til TV-en med S-Video (denne er ikke inkludert står det også). Det er heller ingen tegninger av en slik S-video-kabel, vet noen hvordan denne ser ut? Haster litt, står her med en fjortis og en fjortisfilm som må sees før tilbakelevering
skrue Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 S-video kabel http://www.surfkit.nl/instructions/pctv/s-video-kabel.jpg
Gjest Frysepulver Skrevet 18. mars 2007 #3 Skrevet 18. mars 2007 Tusen takk Det løste seg heldigvis, måtte riktignok kjøre til en kompis i nabofylket, men han jobber med sånt, så han har alt mulig liggende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå