Livets datter Skrevet 26. februar 2003 #1 Del Skrevet 26. februar 2003 "DEN SOM SOVER SYNDER IKKE" Kan dere flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 26. februar 2003 #2 Del Skrevet 26. februar 2003 Den som ler sist, ler best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 26. februar 2003 #3 Del Skrevet 26. februar 2003 Den eneste sanne visdom er å vite at du selv ikke vet alt. Sitat av Sokrates (Min favoritt filosof) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astra Skrevet 26. februar 2003 #4 Del Skrevet 26. februar 2003 Som den naturinteresserte jeg er tar jeg med noen fra naturens rike, noen seriøse, og andre mindre seriøse... Den som roper i skauen får kongler i kjeften! Man skal ikke se skauen for bare trær! Smil til verden, og verden ler av deg! :blunke: Det er bedre med en fugl i hånda enn ti på taket :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 26. februar 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 26. februar 2003 Det er vanskelig å løfte stolen som man selv sitter på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 26. februar 2003 #6 Del Skrevet 26. februar 2003 Slapp av, det er stress nok til alle 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 26. februar 2003 #7 Del Skrevet 26. februar 2003 *uansett hvordan man vrir og venner på seg er nesen forran og rompen bak *Små kjeler har også ører *det er øynene man blir først blind på *Man skal ikke sku hunden på hårene *Man skal ikke dømme boken på koveret * *Man skal ikke gre over alle med samme kam *den beste lykke man kan ha det er å gjøre andre glad *Livet er ingen dans på rode roser *sterk som en bjørn *sulten som en ulv *som man sår skal man høste *den som ler sist ler best *det man ikke vet har man ikke vondt av *man skal høre mye før øra detter av *brendt barn skyr ilden *kan ikke lære en gammel hun å sitte *Eg har pissa på saltvatten før *ler ikke din far å pisse *som far som sønn *livet leger alle sår *sukk hjerte men brist ikke tror jeg gir meg hær jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. februar 2003 #8 Del Skrevet 26. februar 2003 Gammel høne gir og god suppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2003 #9 Del Skrevet 26. februar 2003 -Selg ikke skinnet før bjørnen er skutt! -Det er ikke gull, alt som glimrer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 26. februar 2003 #10 Del Skrevet 26. februar 2003 Opp som en løve, ned som en skinnfell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 26. februar 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 26. februar 2003 "BARE BOK GJØR INGEN KLOK" "Den blir ikke utledd som ler først av seg selv" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nivvy Skrevet 26. februar 2003 #12 Del Skrevet 26. februar 2003 - en fremmed er en venn du enda ikke har møtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 26. februar 2003 #13 Del Skrevet 26. februar 2003 Det nytter ikke å gråte over spillt melk bak mål, ute på jordet over bekken etter vann mens man har skjegget i postkassa. Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 27. februar 2003 #14 Del Skrevet 27. februar 2003 Gud kunne ikke være alle steder derfor skape han bestemødre Når katten er borte danser musa på bordet... Blod er tykkere enn vann... Live er det som hender når vi planlegger morgen dagen.... Øynene er sjelens vindu.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 27. februar 2003 Forfatter #15 Del Skrevet 27. februar 2003 "Aldri så galt at det ikke er godt for noe" "Alle monner drar" "Av skade blir man klok" "Nesten skyter ingen mann av hesten" "Bedre fattig med god ære enn rik med vanære" "Bedre føre var enn etter snar" "Borte bra, men hjemme best" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå