Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om det hadde blitt opprettet en norsk nettbutikk som selger disse bh'ene, med spesielt tanke på store størrelser (stor cup, liten omkrets b.l.a.) hadde dette vært interessant for deg?

Jeg vet det er mange utenlandske som er veldig fine å kjøpe av, men der blir det jo ofte toll.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt. :) Jeg er også en av de som ikke har visakort, (Ja, det er mulig! :ler: ) og derfor handler jeg minimalt på utenlandske nettsider.

Skrevet
Absolutt. :) Jeg er også en av de som ikke har visakort, (Ja, det er mulig! :ler: ) og derfor handler jeg minimalt på utenlandske nettsider.

Jeg har visakort ihvertfall, men er litt lei av at bh'ene mine alltid blir stoppet i tollen. Spurte på lalina om de hadde vurdert nettbutikk, men det skulle visst desverre ikke skje med det første. :sjenert:

Skrevet

Kanskje. :)

Hvis prisene hadde vært merkbart rimeligere enn i ordentlige undertøysbutikker i Oslo, og de hadde ført merker og modeller som man kan få prøvd i andre butikker (jada, vet at det er sleipt), og at de hadde en grei bytteordning hvis noe ikke funka, så hadde jeg vært interessert. Hvis det ikke var stor forskjell i pris, så tror jeg ikke jeg hadde handlet der.

Stor forskjell= minst 200 kr.

Hvis det alltid hadde gått an å bytte feilkjøp, så hadde det ikke vært like viktig med å kunne prøve på forhånd.

Gjest Kitten
Skrevet

Jeg ville ha benyttet meg av det om det var enklere og raskere enn å bestille fra utenlandske nettsider. Særlig hvis det var en grei prøve/ bytte ordning.

Lalina ligger jo bare i oslo, og det er ikke alle som kommer seg dit sånn helt uten videre... Men det kan godt være litt rimeligere over nett synes jeg.

Skrevet

Ja, det hadde jeg gjort om dere hadde ligget under i pris enn andre nettbutikker. Og om dere hadde ført bikinier og bh i store størrelser, og i et godt utvalg

Skrevet

Absolutt, sålenge det hadde vært penger å spare på det... og det hadde vært bra bh'er og også trenigsbher som gir bra støtte til stor byste...

Selv bruker jeg 90G så måtte hvertfall hatt str opp til det... Og bra utvalg uansett str... hele sett uten at det koster flesk....

Vil jo gjerne ha hele sett selv om jeg må bruke stor str og uten at det blir veldig dyrt....

Gjest Bodillen
Skrevet

Absolutt!

Eneste jeg får tak i i 70DD er kjerring-BH'er fra Lindex... :sur:

Skrevet
Absolutt, sålenge det hadde vært penger å spare på det... og det hadde vært bra bh'er og også trenigsbher som gir bra støtte til stor byste...

Selv bruker jeg 90G så måtte hvertfall hatt str opp til det... Og bra utvalg uansett str... hele sett uten at det koster flesk....

Vil jo gjerne ha hele sett selv om jeg må bruke stor str og uten at det blir veldig dyrt....

Og H-cup også... og ja, treningsbh`er!! Helt utrolig umulig å få tak i

Gjest Gjesten
Skrevet

La Senza har også pene saker i store størrelsa altså... Berre så det er sagt...

Gjest Kitten
Skrevet (endret)
La Senza har også pene saker i store størrelsa altså... Berre så det er sagt...

La Senza går opp til F cup.

(Den eneste butikken jeg får tak i bher i 70FF er Lalina).

Det er det stor forskjell på BHene på Lalina og La Senza, de på Lalina har bredere stropper og mer hold, de på Lasenza er mer "sexy".

Endret av Kitten
Gjest Gjesten
Skrevet

Jada, eg svarte generelt, og meir spesifikt Bodillen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...