Livets datter Skrevet 26. februar 2003 #1 Del Skrevet 26. februar 2003 Har du en last du gjerne skulle blitt kvitt? Selv så røyker jeg på 14. året. Klarer liksom aldri å motivere meg nok til å prøve å slutte. Har alltid en veldig "god grunn" til ikke å slutte: jul, påske, sommerferie, hyttetur, dansketur, fest osv (noen som har noen gode "slutte-tips"?). Fortell meg at jeg ikke er alene om dette :cry: ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 26. februar 2003 #2 Del Skrevet 26. februar 2003 Du er ikke alene!!! Lisa-Beth *eier ikke viljestyrke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 26. februar 2003 #3 Del Skrevet 26. februar 2003 Røyker jeg også.. men er ikke motivert til å slutte! Dessuten sitter jeg for mye ved PC-en.. og er ikke motivert til DET heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 26. februar 2003 #4 Del Skrevet 26. februar 2003 Synes alle rundt meg slutter å røyke for tiden, her på KG også... Føler meg som en skikkelig taper. :cry: Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 26. februar 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 26. februar 2003 Synes alle rundt meg slutter å røyke for tiden, her på KG også... Føler meg som en skikkelig taper. :cry: Lisa-Beth Det er nettopp dette jeg har fått inntrykk av også, at "alle" slutter for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 26. februar 2003 #6 Del Skrevet 26. februar 2003 GODTERI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 26. februar 2003 #7 Del Skrevet 26. februar 2003 Har klart å holde opp å røyke i 6 uker jeg nå, tøfft er det også. Jeg måtte ha hjelp av røykesluttekurs, og totalendring av hele mitt tankemønster ang meg selv! :-? Men prøv deg på å ta sjokoladen min!!!! :evil: :evil: :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 26. februar 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 26. februar 2003 He he, jeg spiser ALDRI sjokolade. Mulig det hadde endret seg dersom jeg sluttet å røyke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 26. februar 2003 #9 Del Skrevet 26. februar 2003 Jeg har da vært avhengig av sjokolade lenger en jeg har vært avhengig av røyk (selv om det også varte i 14-15 år!!) Du bør klare å holde deg unna sjokoladen om du slutter å røyke, siden du har klart å holde deg unna den ellers skulle jeg tro! Men tro meg, jeg tviholder på den lasten så godt jeg kan, for sterk nok til å klare å kutte alle mine laster og avhengigheter, DET er jeg ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 26. februar 2003 #10 Del Skrevet 26. februar 2003 MÅ ha en cappuchino på skolen i hver pause (med en sigarett til)! :oops: Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 26. februar 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 26. februar 2003 Nei, man skal ikke gape over for mye på en gang heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå