Gjest Gjest_Malin_* Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 jeg er 27 år og husker tilbake når jeg var yngre at ja da hadde man sex som kaniner og att dette tilhørte 18-årsalderen. nå har jeg vært singel i 3 år og fått meg kjæreste for 1 månte siden. vi har sex som kaniner. akkurat som om vi var 18 år. jeg lurer nesten på om vi er normale? er det normalt å ha sex å nesten "spise" hverandre opp? vi begynte veldig tidligmed å være sånn. vi hadde sex og ble sammen. allerede fra første dag har det vært masse sex. vi legger planer for hvor vi skal ha sex og alt. ja visst er dette deilig. men jeg trodde dette tilhørte gale tenåringshormoner. trodde jeg var for gammel til dette men det er kanskje ikke så galt allikevel?
Leo Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 Høres helt normalt ut! Nyt det så lenge det varer!
Annie70 Skrevet 18. mars 2007 #3 Skrevet 18. mars 2007 Dette høres helt normalt ut ja. Enten man er 18, 28, 38 osv så kan man holde på slik. Spes når man er i et nytt forhold
Gjest Pet Skrevet 18. mars 2007 #7 Skrevet 18. mars 2007 Kjæresten og jeg er over 40 og vi holder på sånn vi også. Har vært sammen i et halvt år. Og sexen er bedre enn noen sinne!
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2007 #8 Skrevet 19. mars 2007 Kjæresten og jeg er over 40 og vi holder på sånn vi også. Har vært sammen i et halvt år. Og sexen er bedre enn noen sinne! ← godt å høre.
Cognizance Skrevet 19. mars 2007 #9 Skrevet 19. mars 2007 Hvorfor skulle det være et problem hvis ingen i hele verden hadde så mye sex som dere, og dere skilte dere kraftig ut på dette området? Hva er det med denne trangen folk har om å være så fordømt normale!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå