Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger sko som ikke piper når jeg går gjennom sikkerthetskontrollen på flyplassen. Noen som vet hvor man får det/merker? Skobutikken er jo selvfølgelig et innlysende sted å se, men der vet de jo ingenting. Har vært innom flere.

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Jeg pleier å reise i sneakers, og det har aldri pepet. Sko med hæler har metall i hælen, og det gir nesten alltid utslag.

Skrevet

Jeg jobber på flyplass og må gjennom daglig, så det kan bli litt slitsomt når det piper og skoene må av. Jeg vil ha hæl da... Det er mulig jeg må gi opp min søken og bare finne meg i å ta av skoene hver gang. :grine:

Skrevet

Skaff deg en liten magnet, så kan du enkelt sjekke skoene selv når du er ute på skoshopping :)

Skrevet
Skaff deg en liten magnet, så kan du enkelt sjekke skoene selv når du er ute på skoshopping :)

Det hadde jeg faktisk med meg sist jeg kikket, og damene i butikken ble helt overveldet fordi det hadde ingen tenkt på før! Så nå skulle de kjøpe magnet og gå over alle skoene i butikken slik at de visste hvilke som pep, og ikke pep. Hehe. Hadde jeg funnet sko der skulle jeg hatt rabatt! :sjarmor:

Skrevet

Alt metall er ikke magnetisk. Tanken var bra riktignok, men fordi magneten ikke henger betyr ikke at det er garantert du slipper å ta av deg skoene.

Det finnes sko som er laget for å ikke pipe. Hvor du får tak i dem vet jeg ikke. Men det er jo ikke så stress å måtte ta av deg skoene for sikkerheten vel? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...