Livets datter Skrevet 26. februar 2003 #1 Skrevet 26. februar 2003 Er det noen jenter her som leser VI MENN? Jeg synes dette er et utrolig godt blad, og er fast leser. Mange gode og interessante reportasjer, og de få "dame-bildene" som er der er smakfulle og fine. Personlig har jeg mye mer glede av å lese dette bladet enn f.eks "Det Nye".
Loolaa Skrevet 26. februar 2003 #2 Skrevet 26. februar 2003 Leser det også Og et blad som heter FHM (liker best den amerikanske utgaven). Det har masse bra stoff! loolaa
Babyface Skrevet 26. februar 2003 #3 Skrevet 26. februar 2003 Jeg leser også Vi Menn, i hvert fall når sambo kjøper det. Synes bladet er veldig bra, med mange gode artikler.
Gjest kate Skrevet 26. februar 2003 #4 Skrevet 26. februar 2003 Jeg liker også Vi Menn. Er særlig glad i kryssordet.
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2003 #6 Skrevet 27. februar 2003 synes vi menn har tapt seg de siste 10 årene, men leser det når jeg får det. *ravna*
Gjest Nivvy Skrevet 27. februar 2003 #7 Skrevet 27. februar 2003 Jeg har ikke lest Vi Menn på ca 4 år...da var det mye bilprat Første møte med Vi Menn hadde jeg da jeg var rundt 10 år...min onkel som leste. Hadde det liggende, og jeg, interessert som bare det, bladde i vei, til jeg kom til midtsiden. "Oi, får onkel lov til å se på sånt!!" :D ..barn..tihi
Livets datter Skrevet 28. februar 2003 Forfatter #8 Skrevet 28. februar 2003 Da jeg var liten, var pappa fast leser av Vi Menn. Han klarte imidlertid aldri å huske forskjellen på "Vi Menn" og "Alle Menn". Da vi var i butikken en lørdag, stod jeg ved bladhyllene for å prøve å bestemme meg for om jeg skulle ha "Donald" eller "Tuppen & Lillemor". Da ropte pappa høyt og tydelig: "Tar du med Alle Menn til meg?" Var noen gamle damer som kikket litt skjevt på oss da, ja...
Gjest Embla s Skrevet 28. februar 2003 #9 Skrevet 28. februar 2003 Jeg liker også Vi Menn. Er særlig glad i kryssordet. Alle med sitt... For min del syns jeg dette bladet stinker. leste et sted at de forsøkte seg uten babe på forsiden.. resultat: de solgte "ingen blader"...
ragnalina Skrevet 1. mars 2003 #10 Skrevet 1. mars 2003 har ikke så sansen for Vi Menn, men bruker å lese Men's Health og lignende på biblioteket (gidder ikke kjöpe det nei..), artig å se hvordan dame-bladene og manne-bladene pröver å forklare det motsatte kjönn for sine lesere..
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2003 #11 Skrevet 1. mars 2003 Alle med sitt... For min del syns jeg dette bladet stinker. leste et sted at de forsøkte seg uten babe på forsiden.. resultat: de solgte "ingen blader"... For få tips om sminke og slanking kanskje??
Gjest Embla s Skrevet 3. mars 2003 #13 Skrevet 3. mars 2003 For få tips om sminke og slanking kanskje?? Nettopp!
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2003 #14 Skrevet 6. mars 2003 Jeg abonnerer - fikk abonnement i gave av min kjære, som faktisk også liker bladet. Dersom jeg skulle ha behov for å sikle på bilder av lettkledde damer på glanset papir er det mange andre blader jeg heller hadde kjøpt, f.eks dameblader med moteekstra... Det jeg liker best med Vi Menn er at de faktisk ikke prøver å være så avsindig "kule" og "trendy" som enkelte andre såkalte magasin for menn. Dessuten sikler jeg på noen av bilene de tester (men får aldri råd :x :evil: )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå