Devana Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 Røret i badekaret vårt har tettet seg. Er det noe jeg kan gjøre for å prøve å løsne det som ligger og tetter? Det er såpass langt ned tydeligvis at jeg ikke kommer til med fingrene/hendene.
Devana Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2007 Har hørt at plumbo ofte kan gjøre problemene verre...Så er ikke sikker på at jeg tør gitt.
Gjest Gjesta Skrevet 18. mars 2007 #4 Skrevet 18. mars 2007 Det har jeg aldri hørt og jeg har brukt det flere ganger. Men det finnes sikkert andere løsninger også, hvis du ikke vil bruke det.
Devana Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2007 Det har jeg aldri hørt og jeg har brukt det flere ganger. Men det finnes sikkert andere løsninger også, hvis du ikke vil bruke det. ← Nei, jeg vet ikke helt sikkert, men leste en annen tråd her om at plumbo kunne gjøre det verre hvis det var helt tett...Men som sagt, er ikke sikker. Har du brukt det når det har vært helt tett?
Gjest Gjesta Skrevet 18. mars 2007 #6 Skrevet 18. mars 2007 Nei, jeg har aldri hatt det helt tett. Men har ofte brukt det i vasken..
Devana Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. mars 2007 Nå fikk vi løst det opp. kjørte på med cilit bang og en bøtte med kokende vann, og så boblet det masse og vips var det vekk og vannet rant ned.
Spirito Skrevet 18. mars 2007 #8 Skrevet 18. mars 2007 Det kan hende det hadde funket med bare kokende vann også. Disse kjemikaliene hjelper stort sett ikke noe. *erfaren avløpsåpner*
Trailer'trash Skrevet 18. mars 2007 #9 Skrevet 18. mars 2007 Plumbo funker veldig bra, men har du gamle rør, så kan du være så uheldig at du plutselig ikke lengre har no rør
Spirito Skrevet 18. mars 2007 #10 Skrevet 18. mars 2007 Plumbo fungerer IKKE bra når det er helt tett. Da tetter den mer.
Pasha Skrevet 18. mars 2007 #11 Skrevet 18. mars 2007 bruk mudin eller den som heter avløpsåpner. Disse har en høy egenvekt som gjør at de synker ned i røra og de som sitter fast og løsner det
Amanlis Skrevet 18. mars 2007 #12 Skrevet 18. mars 2007 Et annet triks er å helle salmiakk i røret, la det virke litt, sette i proppen for så å fylle vasken med kokende vann. Napp opp proppen, da kan røret åpne seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå