Gå til innhold

Tips til gjestebok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen. Nok en gang vender jeg meg hit for råd :)

Dere som har kjøpt gjestebok, hvor kjøpte dere dem? Hvor mye betalte dere, og hvem/hva/hvor osv kan dere anbefale?

Takker for svar.

Skrevet

Jeg har tenkt at istedenfor vanlig gjestebok skal jeg legge ut løse kort. Disse tenkte jeg da å sette inn i album sammen med bildene etterpå. Bare et tips :)

Skrevet

Jeg kjøpte meg en nydelig liten album på Skeidar som jeg har tenk å bruke til gjestebok. Det er hvit og ser veldig typisk bryllup ut. Inni er det blanke ark som gjestene kan få skrevet en hilsen til oss på.

Skrevet

Hei,

Jeg var innom Norway Designs (akutt hjerneteppe, men mener det er det butikken heter), og der var det veldig fine gjestebøker.

Gjest Gjesta
Skrevet

Vi kjøpte denne. Da kan gjestene skrive en hilsen, så kan vi sette inn bilde over i ettertid.

Har ikke fått den enda da, så kan ikke si om jeg er fornøyd enda.

Skrevet
Vi kjøpte denne. Da kan gjestene skrive en hilsen, så kan vi sette inn bilde over i ettertid.

Har ikke fått den enda da, så kan ikke si om jeg er fornøyd enda.

Denne?

Skrevet

Her er gjestebøkene jeg har sett på/lyst på.

Har ikke bestilt noe fra noen av sidene, så jeg har ingen erfaringer med noen av de.

Gjestebok1

Gjestebok2

Gjestebok3

I bryllupsdagboka mi har jeg linker til flere utenlandske og norske nettsteder som har bl.a gjestebøker. (Tror det er på side 3 i dagboka)

Skrevet

Tenkt egentlig å ha det som en del av albumet vårt jeg... en side eller to fremst i albumet (eller flere, avhengig av om noen vil skrive litt mye, eller ei, vi har jo mange gjester...) fra den store dagen. (eller, om det blir fremst, tja, en plass der det passer)

Jeg planlegger å lage scrapbookingalbum (jeg gjør jo det med alt annet, så da vil jeg det med bryllupet også) og der bruker jeg løse ark i plastlommer, så å velge et album, og ark/arkserie til albumet, så legger jeg kanskje noen slike ark til "gjesteboksignering"... Men, å ha løsark liggende er kanskje ikke helt ideelt nei... hmm... men kan jo ikkeha dem i plastlommene pga naturlige "skriveproblemer" så de sitter ikke i albumet heller...

Kanskje jeg må ha en ekstern gjestbok likevel... hmm..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...