Gå til innhold

Holde ut

Fremhevede innlegg

Gjest Meg:)
Skrevet

Bare litt nysgjerrig.

Hvor lenge er det vanlig at typene deres holder ut i en sexakt??

For min del kan vi ha vorspiel lenge, ca en time, men når han endelig stikker den inn, går det for han innen 2 minutter. Er det vanlig eller......??? Det er jo så inderlig deilig når han endelig tar meg, bare så synd det varer så kort.

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

det finns kremer som kan gjøre at han "varer lengre".

finns i det fleste erotikkbutikker.

Gjest Reven
Skrevet (endret)
(...)men når han endelig stikker den inn, går det for han innen 2 minutter. Er det vanlig eller......??? Det er jo så inderlig deilig når han endelig tar meg, bare så synd det varer så kort.

Gjennomsnittssamleiet (type penetrering) varer i tre minutter. Ergo er han ca gjennomsnittlig.

-Men det er jo mye spennende man kan finne på i tillegg, da!

Endret av Reven
Skrevet

Det varierer på dagsform, humør, hvor lenge det er siden sist osv. Men to minutter høres ganske så kort ut ja. Kremer kan være lurt, penisringer eller noe sånt - eller er han sånn at han kan starte på igjen etter noen minutter? Noen bruker også en kondom eller to for å sette ned følsomheten. Jeg har lest at det kan være lurt om han runker en times tid før dere skal ha sex, har dere prøvd det? Kanskje dere kan ta pauser underveis og gjøre andre ting?

Lykke til!

Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet

Nå er det jeg som er typen da, men jeg holder så lenge jeg må egentlig. Det vanlige er kanskje (uten at klokka sjekkes så veldig) rundt en halvtime, noen ganger lengre? Min elskede trenger litt tid på seg, så da må hun jo få det :)

Heldigvis er det lettest for henne med litt seing og tungt, og da blir det jo litt lettere for meg å holde ut også :mrgreen:

Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet

prøvde å skrive "seigt og tungt" over her :ler:

Skrevet

10-20 min med kun penetrasjon. (altså uten forspill)

Gjest Gjest
Skrevet

vorspiel varer ca 15 min..selve pulingen varer fra 20 min til 45 min...

Skrevet

veldig forskjellig egentlig. av og til er det "bare" ca 5 min. andre ganger kan det være opp til 30 min. men da er det bare snakk om selve penetreringen. ikke alt det vi gjør før.

Gjest DyneTryne
Skrevet

Sist gang var det 3 timers penetrering, så fikk jeg nok og runka han i 2 timer. Alkohol i hans tilfelle og kortison i mitt tilfelle. Bra kombo da, dårlig kombo for oss begge som er såre som faen ennå ;(

Skrevet
Min kommer aldri ved penetrering :grine:

kommer han på andre måter?

Skrevet

Skulle jeg holdt på med en hel times forspiel så hadde jeg nok vært rimelig bristeferdig når jeg fikk den inn tror jeg :ler:

Hva med å kutte ned forspielet drastisk og heller kost mer etter akten? Om du trenger lang tid på å komme i humør kan du jo se om du ikke finner noen fantasier eller literatur som varmer deg litt opp i forkant av forspielet.

Gjest Gjest_rasken_*
Skrevet

3 minutter på en god dag, men det har også gått på vei inn, altså på første jukk

Gjest Gjest
Skrevet

Etter penetrering, ca 5-20 minutter. Tar mange pauser om vi vil det skal vare. Har inntrykk av at det er uvanlig lenge, men så er han svært lite følsom og trenger MYE stimuli for å komme.

Skrevet
Bare litt nysgjerrig.

Hvor lenge er det vanlig at typene deres holder ut i en sexakt??

:ler: Nå synes ikke jeg at sex er så uutholdelig da....

Men seriøst...det kommer an på om det er en kjapp en på kjøkkenbenken eller en lang og forberedt kosestund i senga. Dessuten spiller kåtheten en stor rolle. Veldig kåt = raskere orgasme, hvis jeg bestemmer meg for det.

Et poeng..hvis du gidder. For meg er kåtheten ofte målet og orgasmen kan jeg av og til velge bort hvis kåtheten avtar og vi har holdt på lenge. Ikke noe stress og jeg forbeholder meg retten til å velge dette selv. Orgasmen markerer forsåvidt slutten på kåtheten, og derfor velger jeg den av og til bort....for å være kåt lenger :sjarmor:

Skrevet

Veldig vanskelig å gjette på tid, siden det er det siste en tenker og teller på akkurat der og da ;) Men tror egentlig ikke vi holder på i mere en fem til ti minutter. For meg høres det litt kjedelig ut å drive å jukke inn og ut i en time..

Gjest Gjest
Skrevet
Veldig vanskelig å gjette på tid, siden det er det siste en tenker og teller på akkurat der og da  ;) Men tror egentlig ikke vi holder på i mere en fem til ti minutter. For meg høres det litt kjedelig ut å drive å jukke inn og ut i en time..

Ja enig!Heller ofte og korte,enn laaange og kun en gang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...