Gjest Cruella Skrevet 26. februar 2003 #1 Skrevet 26. februar 2003 Jeg er invitert i 40-årsdag til en kvinne jeg kjenner svært dårlig. Kjenner også dårlig de andre gjestene, så det er ingen å spørre om råd der. Hva skal jeg kjøpe til henne? Kjenner ikke smaken hennes. Hvor stor sum er det vanlig å legge i en en slik presang? Noen som vet? Lisa-Beth
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2003 #2 Skrevet 26. februar 2003 Hva med Aromaterapi, massasje eller noe i den retning. Min mor fikk det i gave av meg og ble kjempeglad. Blomsteroppsatser kan jo også være noe. En dame på 40 år er som regel ferdig etablert, slik at pyntegjenstander og div, nips tror jeg ikke er noe å gi bort. Heller ikke klær ville jeg ha gitt bort.
Litago Skrevet 26. februar 2003 #3 Skrevet 26. februar 2003 Til min 40 års dag fikk jeg surfebrett! Men det passer selvsagt ikke for alle.... Prøv å finn ut hva hun interesserer seg for. Og så kjøper du en bok om det temaet. Det er faktisk mitt beste tips! :D Eller kanskje et lite mini-bilde /grafikk, hvis hun er glad i kunst. Eller hva med en liten tøff veske? Den behøver ikke være dyr, men gjerne spesiell. Slik at hun kan gå med den til spesielle anledninger. Jeg synes det er kjempeartig å få vesker av folk. Har litt av en samling! :D Gavekort til aromaterapi blir hun sikkert glad for hvis hun ikke allerede har sin faste som hun går til. Syntes også tipset om blomster var fint. Men ikke kjøp en blomsterpotte full av ulike blomster, eller en kjedelig oppsats. Gå for noe spesielt og artig! Buketter som er stilige er ofte billigere enn de overdådige fordi de har færre blomster. Ha det morsomt på bursdagen!
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2003 #4 Skrevet 26. februar 2003 Hvis du kjenner henne dårlig trenger du jo ikke å legge allverdens penger i gaven. Bøker er jo alltid en slager, men det kan kanskje være vanskelig å vite hva hun interesserer seg for. Det finnes flotte praktbøker om f.eks kaffe eller sjokolade. Kanskje det er noe? Hvis du vet om hun driver med hobbyting kan forskjellige hobbybøker være noe? Veske syntes jeg var et godt tips. Eller hva med lekre spesielle kaffekrus/keramikkvinglass. Øredobber? CD? Vet jo ikke hva slags type dame dette er, men en musikal eller noe? Billetter til teater/musikal/revy? Enig med andre her om blomster; det bør i så fall være noe litt spesielt. Ikke en flittig-lise.
Karoline Skrevet 26. februar 2003 #5 Skrevet 26. februar 2003 En flaske god vin eller noe annet drikkbart, hvis hun ikke er avholds.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå