shiva Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 Jeg benytter Tele2 som internettleverandør, og har gjort det de siste 2 årene. For litt over ei uke siden bestilte jeg overflytting til Nextgentel pga behov for raskere linje.. Igår fikk jeg mail fra Nexgentel hvor det sto "Tele 2 Norge AS tilbakemelder nå at du ikke ønsker dette likevel".. Hva skjer??
Gjest Vampyra Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 Jeg tror jeg ville tatt en telefon til Tele2!
Trailer'trash Skrevet 18. mars 2007 #3 Skrevet 18. mars 2007 Tele 2 prøver seg. vil ikke miste kunder sikkert, men de har ikke lov til å nekte deg å bytte uansett
Meaty Skrevet 18. mars 2007 #4 Skrevet 18. mars 2007 Jeg byttet akkurat fra Tele 2 til Telio som telefonleverandør. Da ringte Tele 2 meg for å få bekreftet at jeg ønsket å bytte, og 2 dager senere fikk jeg et brev der de bekreftet at jeg ikke lenger var kunde hos dem. Merkelig at de skulle prøve å tvinge TS til å fortsette som kunde...da er de jammen desperate
ArneA Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 Jeg vil advare folk mot å bruke tele2. Jeg hadde trøbbel med de fra dag en av og maken til slett service har jeg ikke vært borti tidligere. Bestilte bredbåndstelefoni hos dem i desember i fjor og har nå først klart å bli kvitt dem. De ødelagte modemet jeg bruker til til internett og trenerte hele greiene når de ikke klarte å ordnet opp i rotet sitt første gang. De påstod tilogmed at det var feil på mitt utstyr, noe som ikke var tilfelle. Det er stort sett billig overalt med internett og bredbåndstilbud, men det er vel servicen en nå betaler for. Der har tele2 en svært lang vei å gå. En kan si mye drit om telenor, men hittil er det de som har gitt skikelig service som man skulle forvente av et selskap som utgir seg for å drive seriøst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå