Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Sidney
Skrevet

Jeg har fått tilbud om fast jobb der årslønnen er på 297.151,-. Noen som vet hva timelønnen blir? Har lyst til å sammenligne med den timelønnen jeg har nå.

Videoannonse
Annonse
Gjest Fjellsippa
Skrevet

Er det jobb i stat eller kommune. Lønnstrinn 27 i staten tilsvarer ikke 297.151 kroner, men 228.300.

Hvis det er i staten kan du klikke på A-tabell 2006 på denne siden. der finner du lønna pr. dag og måned. Du kan dele dagslønna med antall timer.

Gjest Sidney
Skrevet
Er det jobb i stat eller kommune. Lønnstrinn 27 i staten tilsvarer ikke 297.151 kroner, men 228.300.

Det er ikke i stat eller kommune og jeg har fått vite (skriftlig) at lønna er 297151,- i lønnstrinn 27.

Skrevet
Det er ikke i stat eller kommune og jeg har fått vite (skriftlig) at lønna er 297151,- i lønnstrinn 27.

er det en vanlig dagtidsjobb, så er det ca 1850-1900 timer i året, så da ligger timelønnen nærmere 160, men det kan jo være tillegg for det ene og det andre inkludert, så det er litt vanskelig å beregne time lønn ut ifra et tall, hvis man ikke vet arbeidstid og eventuelle tilegg......

Gjest Sidney
Skrevet

Det er nok div tillegg inkludert. Jeg kommer til å jobbe turnus med en kveldsuke hver 6. uke og ellers vanlig dagtid (37,5 timers uke til vanlig og 35 timers uke om sommeren). Det kan nok bli litt vanskelig å finne ut timelønn ut fra dette, men jeg vil uansett tjene mer enn jeg gjør nå. Jeg får smøre meg med tålmodighet og følge med på lønnsslippen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...