Gjest Gifteklar Skrevet 26. februar 2003 #1 Skrevet 26. februar 2003 Lurte på viss dere hadde en samboer gjennom 3 år og dere hadde det veldig flott sammen. Hvorhan ville dere ha reagert på å bli fridd for av kvinna? Er det sånn at dere mener at det er bare du som skal fri, eller er dere opne for dette? Noen som har erfaringer og meninger? Takk på forhånd, skal fri til typen min om en mnd til
it Skrevet 26. februar 2003 #2 Skrevet 26. februar 2003 Hei,hei Jeg var i samme situasjon som deg: vært sammen med kjæresten min i nesten 3 1/2 år og klar for å gifte meg. Jeg tok skjeen i egen hånd og fridde til han på nyttårsaften og 21 juni blir det bryllup. Han syntes det var kjempestas å bli fridd til og var litt stolt over det. Han ble overhode ikke skuffet eller på noen måte irritert fordi jeg spurte han og ikke omvendt. Jeg har også fått utrolig mange hyggelige tilbakemeldinger både fra gutte og jentevenner av oss, ikke en eneste har sagt noe negativt. Tror mange gutter synes det er stas å bli fridd til, på samme måte som manger jenter går å venter på det store spørsmålet. Forskjellen er kanskje at det ikke er noe som gutter snakker om. Jeg sier bare en ting : Go for it! Lykke til :D
Gjest snart-gift-mann Skrevet 26. februar 2003 #3 Skrevet 26. februar 2003 Jeg synes det er kjempflott at du tar steget og frir, han kommer sikkert til å bli kjempeglad!! Det er bra at damene også tar intiativ på denne fronten. Er ikke bare vi menn som trenger å fri
Loolaa Skrevet 26. februar 2003 #4 Skrevet 26. februar 2003 Ser du egentlig etterlyser svar fra menn, men det er ikke så mange av dem innom disse sidene. Så her er et innspill: Du kan ikka klare å få til en generell diskusjon rundt dette med typen din, da? Men det er kanskje litt vanskelig uten at han skjønner hva du har i tankene... Jeg var i hvert fall gifteklar lenge, og sa det også, men sa samtidig at jeg aldri kunne tenke meg å fri. Og han synes det var fint, han hadde blitt skuffa om jeg hadde fridd (sikkert bare et øyeblikk :blunke: ). Men han fridde til slutt! Prøv å fiske litt diskree hvis det går. loolaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå