Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 Jeg klarer ikke å suge han, for det lukter bæsj nedentil. Jeg kan lukte det når jeg ligger i fanget hans, og lukten sitter igjen i stoler og sofaen. Hvordan sier jeg dette til han....?
Gjest Pet Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 Si: "Gå å ta deg en dusj, så skal jeg suge deg etterpå!". Da løper han sikkert inn på badet!
Amalie_85 Skrevet 17. mars 2007 #3 Skrevet 17. mars 2007 Jeg sier når han lukter rart jeg Men vi har da og vært sammen en stund. Hadde ikke turt dette hadde vi ikke vært sammen så lenge.
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2007 #4 Skrevet 17. mars 2007 Jeg klarer ikke å suge han, for det lukter bæsj nedentil. Jeg kan lukte det når jeg ligger i fanget hans, og lukten sitter igjen i stoler og sofaen. Hvordan sier jeg dette til han....? ← ...og dette er en fyr du vil være sammen med ?? Han er urenslig, gi ham reisepass i dag.
juliannae Skrevet 17. mars 2007 #5 Skrevet 17. mars 2007 Tror jeg hadde syntes hele fyren var ganske usmakelig... Hadde nok aldri klart å ha sex med han. Ofte er sannheten hard å høre men i det lange løp har han godt av å vite det
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 17. mars 2007 #6 Skrevet 17. mars 2007 Hadde ikke klart å ha sex med han. Vask han, eller dump han!!!!
Wildy Skrevet 17. mars 2007 #7 Skrevet 17. mars 2007 Kanskje han rett og slett er for sløv når han tørker seg bak? Om det i tillegg er endel hår der ( som det som regel pleier å være...) skal det ikke mye gjenglemt basj til før det lukter. Det er vanskelig å ta opp personlg hygiene på en alright måte, og det er sårt å få tilsnakk på sin hygiene. Men noen ganger må det en alvorsprat til....
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2007 #8 Skrevet 17. mars 2007 Ok dette var interesant. Jeg har et spørsmål som kan stilles i samme kategori. Jeg har en bekjent som er flink med damer. Ingen problem for han å finne dame på byen å havne til sengs. Hva så? Han er meget urenslig. Kroppsform som en sekk med poteter. Og har en ånde som lukter kompost pga oppråttnende tenner. Ja helt svarte er de. Er det noen som kan forklare meg hvordan det er mulig at denne fyren drar damer. Å stå i komfort sonen til dette mennesket er det ikke mange som klarer. At damer klarer å kysse denne fyren eller ha sex med han er mer en jeg kan skjønne..
Trampe Skrevet 17. mars 2007 #9 Skrevet 17. mars 2007 Om det er tidlig i et forhold ville jeg fulgt Pets råd. Kanskje han da vasker seg skikkelig. Men sjansen er jo der for at han da kun vasker den som skal suges og ikke lenger bak...og da risikerer du at han forventer suging i den lukta. Hadde det vært et engangstilfelle med min mann ville jeg sagt det som det er. "Vet du, jeg tror faktisk ikke du er helt ren, du lukter skittent. Kan du ikke vaske deg litt?" Om han da ikke tok poenget ville jeg spurt om han tørker seg ordentlig, fordi jeg kjenner lukta av danglebærene hans. Han ville sikkert blitt drittsur, (fnis) men kanskje jeg slapp lukta. Dette er ekkelt, men en eks av meg tente veldig på at han sto over meg i 69stilling, og en gang hadde han klumper hengende i hårene. Jeg brakk meg, og har til dags dato aldri hatt en mann stående over meg på den måten igjen. Han fikk klar beskjed: "Vask deg i ræva!" Og til den siste gjesten - jeg skjønner ikke hvordan han kan dra damer. Han høres rett og slett ekkel ut.
Myrthel Skrevet 17. mars 2007 #10 Skrevet 17. mars 2007 Hadde ikke klart å ha sex med han. Vask han, eller dump han!!!! ← Æsj. Hadde jeg opplevd dette EN gang..... tror jeg nok det ville vært en skikkelig turn off for meg etterpå også...- selvom han vasket seg da.... "Lukta" ville nok "hengt igjen" i mine tanker hver gang jeg tenkte på intim kontakt med ham.... og stoppet hele lysten min, ja.... Lykke til
Mirabella76 Skrevet 18. mars 2007 #11 Skrevet 18. mars 2007 Eg hadde aldri takla å hatt sex med ein mann som stinka bæsj!
Gjest Bøllefrøet Skrevet 18. mars 2007 #12 Skrevet 18. mars 2007 Dette er ekkelt, men en eks av meg tente veldig på at han sto over meg i 69stilling, og en gang hadde han klumper hengende i hårene. Jeg brakk meg, og har til dags dato aldri hatt en mann stående over meg på den måten igjen. Han fikk klar beskjed: "Vask deg i ræva!" ← Det skjønner jeg godt! (Her passet faktisk denne smileyen syns jeg).
Trampe Skrevet 18. mars 2007 #13 Skrevet 18. mars 2007 Det skjønner jeg godt! (Her passet faktisk denne smileyen syns jeg). ← Jaa, det var skikkelig ekkelt. Å stå sånn var i tillegg noe han ville, så jeg var ikke helt begeistret for det i utgangspunktet - men noe gjør man jo for at partneren skal få oppfylt sine ønsker. Det ble ikke flere oppfyllinger på han nei. Hvordan går det, ts, har han vaska seg?
Gilette Skrevet 18. mars 2007 #15 Skrevet 18. mars 2007 Vask han, eller dump han!!!! ← Helt enig! hadde typen min lukta bæsj hadde jeg sagt klart i fra!
Gjest Maksprell Skrevet 18. mars 2007 #16 Skrevet 18. mars 2007 Dette er ekkelt, men en eks av meg tente veldig på at han sto over meg i 69stilling, og en gang hadde han klumper hengende i hårene. Jeg brakk meg, og har til dags dato aldri hatt en mann stående over meg på den måten igjen. Han fikk klar beskjed: "Vask deg i ræva!" Skal ALDRI mer spise mat samtidig som jeg leser inne på seksualitet..
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 18. mars 2007 #17 Skrevet 18. mars 2007 Danglebær på damer er ikke stort bedre.. Det finnes nok det og..
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2007 #18 Skrevet 18. mars 2007 Hadde min kjære syntes at jeg luktet vondt ville jeg ønsket å få beskjed! Ingen oppegående personer har et ønske om å lukte jævlig. Det er klart at man ikke alltid kan "lukte blomster" til en hver tid om man ikke bare sitter i ro, men noe preventivt kan man da tenke. Skal ALDRI mer spise mat samtidig som jeg leser inne på seksualitet.. ← Det verste er kanskje at man blir vant med det.
Gjest Mrs. Potter Skrevet 18. mars 2007 #19 Skrevet 18. mars 2007 Dette er ekkelt, men en eks av meg tente veldig på at han sto over meg i 69stilling, og en gang hadde han klumper hengende i hårene. Jeg brakk meg, og har til dags dato aldri hatt en mann stående over meg på den måten igjen. Han fikk klar beskjed: "Vask deg i ræva!" ← TS: Jeg hadde sagt det til han jeg. Ikke så lett å si noe sånt på en fin måte,men hvis han er sånn passelig oppegående så vil han nok vite det om han lukter vondt.
loffen Skrevet 18. mars 2007 #20 Skrevet 18. mars 2007 Skal ALDRI mer spise mat samtidig som jeg leser inne på seksualitet.. ← Æsj. Si at han lukter bæsj og at han må vaske seg. Og buksene. Hjelper det ikke, hadde jeg kuttet ham ut!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå