Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 hei ! jeg har vært sammen med samboeren min i 6 måneder... å jeg har ei venninne som kommer på besøk snart.. hun er lesbisk og jeg er bifil.. jeg lurer på om det er greit å ha sex med henne når hun kommer... jeg har veldig lust å prøve jentesex (aldri prøvd det før). er det ok å ha sex med henne så lenge jeg har type fra før? jeg har ikke lyst å fortelle ham det..
Gjest Deception Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 Utroskap er vel utroskap om du har sex med en av samme eller motsatt kjønn. Noe annet blir det selvsagt hvis du og kjæresten har en avtale om at dere begge kan ha sex med andre.
Gjest Bellatrix Skrevet 17. mars 2007 #3 Skrevet 17. mars 2007 hei ! jeg har vært sammen med samboeren min i 6 måneder... å jeg har ei venninne som kommer på besøk snart.. hun er lesbisk og jeg er bifil.. jeg lurer på om det er greit å ha sex med henne når hun kommer... jeg har veldig lust å prøve jentesex (aldri prøvd det før). er det ok å ha sex med henne så lenge jeg har type fra før? jeg har ikke lyst å fortelle ham det.. ← Hvis han synes det er greit så er det greit.
Amalie_85 Skrevet 17. mars 2007 #4 Skrevet 17. mars 2007 Jeg kan bare svare på hva som er riktig i det forholdet jeg er i. For oss hadde dette vært uaktuelt og vi begge hadde nok følt det er utroskap uansett hvordan kjønn det er. En liten leveregel er "å ikke gjøre det jeg ikke vil at samboeren min skal gjøre."
Gjest StockDama Skrevet 17. mars 2007 #5 Skrevet 17. mars 2007 å ha sex med noen bak din kjærestes rygg er utroskap...vil du ha sex med jenta burde du kanskje få klarsignal fra typen din.
Annie70 Skrevet 17. mars 2007 #6 Skrevet 17. mars 2007 Utroskap er utroskap, enten det er gutt eller jente. Ihvertfall i mine øyne.
Gjest Eir Skrevet 17. mars 2007 #7 Skrevet 17. mars 2007 Det er to alternativer her, enten synes typen din dette er greit, eller så synes han det ikke. Synes han det er greit, og du spør, får du bare til svar at det er greit, og ingen skade skjedd. Synes han ikke det er greit er det nokså viktig at du spør, så du slipper å være utro mot han. Uansett er det smartest å avklare det på forhånd.
Trampe Skrevet 17. mars 2007 #8 Skrevet 17. mars 2007 Spør ham om han synes det er greit da vel. Om han sier ja så vet du hva du har å forholde deg til. Om han sier nei så lar du være. Går du bak ryggen hans spiller ikke kjønnet på partneren din noen rolle.
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2007 #9 Skrevet 18. mars 2007 takker for svar jeg spurte en gang... men da hadde han lyst å se på... men det vil ikke vi.. vi vil bare være vi to liksom... men er det greit da om vi gjør det i all hemmlighet uten han kan se på liksom?
Gjest Bellatrix Skrevet 18. mars 2007 #10 Skrevet 18. mars 2007 takker for svar jeg spurte en gang... men da hadde han lyst å se på... men det vil ikke vi.. vi vil bare være vi to liksom... men er det greit da om vi gjør det i all hemmlighet uten han kan se på liksom? ← Hvis han synes det er greit så er det greit. Hvorfor vil du være utro?
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2007 #11 Skrevet 18. mars 2007 jeg vil ikke være utro på noen måte jeg har bare hele mitt liv hatt lyst å ligge med ei jente... å endelig har jeg funnet ei som har lyst...
Gjest Bellatrix Skrevet 18. mars 2007 #12 Skrevet 18. mars 2007 jeg vil ikke være utro på noen måte jeg har bare hele mitt liv hatt lyst å ligge med ei jente... å endelig har jeg funnet ei som har lyst... ← Da har du to valg; la kjæresten få se på eller la lystene være. Har du sex med henne i hemmelighet er du utro.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 18. mars 2007 #13 Skrevet 18. mars 2007 Da har du to valg; la kjæresten få se på eller la lystene være. Har du sex med henne i hemmelighet er du utro. ← Veldig enig i dette. Vet han ikke om det er det ikke greit.
maitl Skrevet 18. mars 2007 #14 Skrevet 18. mars 2007 ok... takker for svar da skal jeg høre på dere å la vær med å ha sex med henne...når jeg tenker meg om selv så ville det vært veldig feil mot typen da..
Trampe Skrevet 18. mars 2007 #15 Skrevet 18. mars 2007 Fornuftig valg! Du får se det an, kanskje dere finner ut av det etterhvert. Det viktigste er at du ikke går bak ryggen hans, og jeg synes du har gjort et godt valg nå. Kanskje dere er klare for at han får se på en annen gang, da får dere alle oppfylt ønskene deres.
Myrthel Skrevet 18. mars 2007 #16 Skrevet 18. mars 2007 å ha sex med noen bak din kjærestes rygg er utroskap...vil du ha sex med jenta burde du kanskje få klarsignal fra typen din. ← Da har du to valg; la kjæresten få se på eller la lystene være. Har du sex med henne i hemmelighet er du utro. ← Jeg henger meg på de andres meninger her. Jeg mener så absolutt det er utroskap, hvis du ikke forteller og får godkjenning fra din type. Men det er jo ditt valg . Hva hadde du følt hvis du fikk greie på at typen din pleide å ha sex med en kompis, samtidig som han var sammen med deg? Tenk om det hadde pågått over lang tid, og du helt tilfeldig fikk snusen i det.... Lykke til med valget
Gjest m42 Skrevet 18. mars 2007 #17 Skrevet 18. mars 2007 Spør ham en gang til om han vil se på. Da får du nemlig lov.. Ellers bør du la det være, og ikke gjøre noe uten at han vet om det og synes det er greit.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå