Gjest DyneTryne Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 Ja, i dag lurer jeg på hva dere mener om å bli slått i ansiktet (ikke knytteneven) under sex. Selv er jeg overrasket og vemmet over meg selv, men RAAAWR ;D
Gjest Bellatrix Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 Hadde mannen min slått meg hadde jeg bedt han om å gå i terapi.
Gjest DyneTryne Skrevet 17. mars 2007 #3 Skrevet 17. mars 2007 Kanskje jeg bør gå i terapi ;( Hva ville dr phil sagt? Seriøst du.
Gjest Tweek Skrevet 17. mars 2007 #4 Skrevet 17. mars 2007 Det er meggeslå på norsk Det er fint at noen kan slå deg kåt!
Gjest Bellatrix Skrevet 17. mars 2007 #5 Skrevet 17. mars 2007 Kanskje jeg bør gå i terapi ;( Hva ville dr phil sagt? Seriøst du. ← Jeg kan ikke gi noen analyse av hvorfor du liker å bli slått. Det er ikke min sak heller, jeg bare svarte på spørsmålet ditt, og for meg er det uaktuelt med slag, enten vi krangler eller har sex.
Gjest Tweek Skrevet 17. mars 2007 #6 Skrevet 17. mars 2007 Dr.phil ville spurt og svart for det er sånn han gjør ifølge mamma. Dr.phil: You need to consentrate about you feelings Dr.phil: What are your feelings? Dr.phil: Your feelings touch me down there Dr.phil: I see you next thursday on HBO, good night everybody
Gjest beekeeper Skrevet 17. mars 2007 #7 Skrevet 17. mars 2007 Dr.phil ville spurt og svart for det er sånn han gjør ifølge mamma. Dr.phil: You need to consentrate about you feelings Dr.phil: What are your feelings? Dr.phil: Your feelings touch me down there Dr.phil: I see you next thursday on HBO, good night everybody ←
Gjest DyneTryne Skrevet 17. mars 2007 #8 Skrevet 17. mars 2007 Jeg kan ikke gi noen analyse av hvorfor du liker å bli slått. Det er ikke min sak heller, jeg bare svarte på spørsmålet ditt, og for meg er det uaktuelt med slag, enten vi krangler eller har sex. ← Bøst å sende folk til legen for noe de tenner på da? Hvis din mann hadde gjort det da. Nei og nei, dr freud ville nå snudd seg i graven!
Gjest DyneTryne Skrevet 17. mars 2007 #9 Skrevet 17. mars 2007 Dr.phil ville spurt og svart for det er sånn han gjør ifølge mamma. Dr.phil: You need to consentrate about you feelings Dr.phil: What are your feelings? Dr.phil: Your feelings touch me down there Dr.phil: I see you next thursday on HBO, good night everybody ← Takk for råd dr phil :-D
Gjest Bellatrix Skrevet 17. mars 2007 #10 Skrevet 17. mars 2007 Bøst å sende folk til legen for noe de tenner på da? Hvis din mann hadde gjort det da. Nei og nei, dr freud ville nå snudd seg i graven! ← He-he. Hadde han likt å slå under sexen hadde han måttet finne seg en som likte å bli slått.
Tante Dora Skrevet 17. mars 2007 #11 Skrevet 17. mars 2007 Dr.phil ville spurt og svart for det er sånn han gjør ifølge mamma. Dr.phil: You need to consentrate about you feelings Dr.phil: What are your feelings? Dr.phil: Your feelings touch me down there Dr.phil: I see you next thursday on HBO, good night everybody ← Dr.Phil ville ikke sagt det! Jeg er trofast tilhenger av Dr.Phil show. Han hjelper alle og i ditt tilfelle DyneTryne ville han nok sagt, så lenge du liker det og det er på en seksuell opphissende måte er det greit, og at ikke det kommer til konemisshandling fordi mannen er sur og bare slår for å la det gå utover noen fordi han har en dårlig dag. Jeg føler med deg, det er godt å bli litt slått av og til, men ikke i andre sammenheng en "sengekosen". *s*
Gjest DyneTryne Skrevet 17. mars 2007 #12 Skrevet 17. mars 2007 He-he. Hadde han likt å slå under sexen hadde han måttet finne seg en som likte å bli slått. ← Jo men ikke legetime vel? :D
Gjest DyneTryne Skrevet 17. mars 2007 #13 Skrevet 17. mars 2007 Jeg føler med deg, det er godt å bli litt slått av og til, men ikke i andre sammenheng en "sengekosen". *s* ← Jo, hele tiden ;(
Gjest beekeeper Skrevet 17. mars 2007 #14 Skrevet 17. mars 2007 Jo, hele tiden ;( ← Jeg skal komme å daske deg jeg!!!!
Gjest DyneTryne Skrevet 17. mars 2007 #15 Skrevet 17. mars 2007 Iiiiiiihi! :---D NEI! Ikke dyrk min sykdom!
Gjest Bellatrix Skrevet 17. mars 2007 #16 Skrevet 17. mars 2007 Jo men ikke legetime vel? :D ← Jo, om han slår meg så er det å regne som vold ettersom jeg ikke vil bli slått. Da har han to valg; slutte å slå (noe jeg regner med at han trenger hjelp til ettersom slag tilsier at han enten er voldelig eller ikke skjønner at jeg ikke liker det på tross av at det er ting vi har snakket om og jeg har sagt at det er uaktuelt. Vi er begge enige om at slag ikke er en del av vårt seksualliv.) eller å finne seg en annen dame.
Gjest beekeeper Skrevet 17. mars 2007 #18 Skrevet 17. mars 2007 Iiiiiiihi! :---D NEI! Ikke dyrk min sykdom! ← hihihihiiiiiiii i know you like it!
Gjest Bellatrix Skrevet 17. mars 2007 #19 Skrevet 17. mars 2007 Ah, sånn å forstå seg på. ← Jepp. Jeg mente ikke at det var noe galt med deg. Jeg vet det mange som liker å bli slått, og så lenge du har funnet en med de samme seksuelle preferansene som deg så er det ikke noe problem.
Gjest Tweek Skrevet 17. mars 2007 #20 Skrevet 17. mars 2007 Beekeeper kan gjøre sånn Det er det hun er best til :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå