Veroniq Skrevet 26. februar 2003 #1 Skrevet 26. februar 2003 Skal til Nashville i mars, og lurer på hva jeg bør se her. Det blir en del turer til Memphis også, skal selvfølgelig besøke Graceland. Men hva mer..?
Ellen26 Skrevet 26. februar 2003 #2 Skrevet 26. februar 2003 Hei, Nashville er en kjempefin by! Jeg har ikke vaert i Memphis enda, saa der kan jeg ikke gi deg tips. Men naar det gjelder Nashville: Som du vet er dette musikkens by! Det finnes hundrevis (!!!) av nattklubber, barer, konsert-lokaler osv, men live musikk fra kl 11 om formiddagen, til langt paa natt. Her er det mye aa gjore om du er glad i musikk. Gaa rundt i byen; det er lett aa finne frem. De fleste utestedene finner du i gatene langs elva og paa Broadway. Ellers finnes det utallige museum'er om du er interessert i musikk-historie etc. Anbefaler dessuten aa besoke "The Opry Mall." Et enormt flott kjopesenter som ligger i utkanten av byen. God reise! Ellen.
coda Skrevet 27. februar 2003 #3 Skrevet 27. februar 2003 Når du først er på the Opry Mall (kjøpesenter med parkett og tepper og med en SINNSYK friluftslivforretning), så ta liksågodt turen bortom hotellet. Det er et av de største i verden, og det er jo forståelig - det tok en god stund å kjøre rundt! Inne er det rene regnskogen, en "elv" med båttur, "fjell", ufattelig mange planter...vi hadde ruslet rundt lenge og dumpet plutselig borti en vielse. Da er det en viss størrelse, når du kan gjemme bort en vielse midt i sentrum av en del av hotellet... Det ligger også to enorme kirker i Nashville, Victory churh og en til som jeg ikke husker navnet på nå. Helt vanvittig størrelse. Akkurat kirkebesøk er jo generelt ikke et problem i Nashville, byen har 700 kirker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå