Gjest vimselot Skrevet 17. mars 2007 #1 Del Skrevet 17. mars 2007 du kjenner meg ikke igjen du vet ikke at for hver gang det går for deg føles det som du kysser meg på halsen du elsker meg som en venn og har gitt deg selv et løfte men du kjenner mer ikke du går på pillows jeg elsker deg vil vil men får det ikke til Er det ikke oss? Ler vi ikke sammen? Gråter sammen... Nei. Vi gråter aldri. Ikke sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 20. mars 2007 #2 Del Skrevet 20. mars 2007 Vi har alltid kjent hverandre Men vi kjenner hverandre ikke Kanskje litt bedre nå Nå når våren gryr? Nei. Men du vet at jeg er din Kjenner min angst i mitt indre Kjenner all ensomhet Kjenner det vi har som ingen kan se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 22. mars 2007 #3 Del Skrevet 22. mars 2007 Du vimset gjennom livet og bare var glad Du hadde også mistet så jeg forstod aldri dette Men jeg vet at du ønsker at jeg skal ha det bra men hvordan kan jeg det når du også bare dro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 23. mars 2007 #4 Del Skrevet 23. mars 2007 Du kan høre meg nå For min smerte er stor Du kjenner meg ikke men du er veldig glad i meg kanskje mer enn jeg er i deg Jeg ville hatt deg her nå Men vi vet begge at det ville ødelagt vår lykke Hvor lenge skal jeg vente Det finnes noen som tror på gud men gud har aldri hjulpet meg Og det vet du Jeg savner deg Og det vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå