Gunhild Skrevet 28. mars 2002 #1 Del Skrevet 28. mars 2002 Nå har det jo vært opp til diskusjon dette med mengde alkohol pr. snute, men hvor mye mineralvann bør en beregne? Tenker det både som et alkoholfritt alternativ, som leske når gjestene ankommer stedet vi skal være (tenker på å sette ut litt småsnacks og frukt + mineralvann mens vi fotograferes), + farris til maten osv. Kommer self. også til å tilby isvann hele veien. Noen som har beregna mengde mineralvann? Synes det er så unødvendig å beregne for lite her. Gunhild12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussilago Skrevet 28. mars 2002 #2 Del Skrevet 28. mars 2002 Vi har ikke tenkt så mye på det enda, men vi har gjort en avtale med den butikken som vi skal handle i om at vi får levert tilbake det som ikke blir drukket hvis det blir mye igjen. Skal ha småflasker på bordene, men tar 1,5 litere i baren. Kan tenke meg at det går ca 1,5 liter pr. snute. Noen med erfaring her??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2002 #3 Del Skrevet 28. mars 2002 Her er jeg blank.... Det må vel være noen andre der ute som har erfaringer å dele med oss som ikke veit..... Lizz. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 29. mars 2002 #4 Del Skrevet 29. mars 2002 Det har jeg også lurt på. Hos oss blir det 25 gjester til maten og noen ekstra til kaffe og kaker og bryllupsfesten. jeg har tenkt på å kjøpe 2 kasser pils, 1 kasse alkoholfritt øl, 10 flasker hvitvin, 13-14 flasker rødvin, 4 kasser brus (1/2 litere til maten), 4 kasser 1 1/2 litere som kan serveres etter maten, pluss cognac og likør og velkomstdrikk. Vi skal ikke servere vodka eller whisky... Gjestene våre får også servert drikke og frukt mens de venter på at vi kommer fra fotografen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cream Skrevet 31. mars 2002 #5 Del Skrevet 31. mars 2002 Jeg har lest at det er vanlig å kjøpe inn 1/2 til 1 liter per gjest. Da gjelder dette ALT minerallvann som trengs. Drikke til maten, blandevenn + + + Vi skal bli 50 gjester til maten og 13 til kaffen. Så vi skal kjøpe inn 50 liter... Hva syntes dere om det egentlig??? Er det mye/lite? Lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 1. april 2002 #6 Del Skrevet 1. april 2002 (endret) * Endret 2. mai 2008 av Fakse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå