Gå til innhold

bruk av angrepille ofte

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei, sist vi hadde kondomløs sex var for 5 uker siden, var fulle og dummme og reiv av kondomen. Greit nok, det var vår feil. Så tok jeg angrepilla nøyaktiug den lørdagen for 5 uker siden ja, og nå har vi lært tenk, men i går da vi var så flinke og brukte kondom revna den :O Dette er svindel, og jeg lurte på om jeg kan ta angrepilla igjen eller om det er noe stress siden jeg nettopp tok den. Beklager rotete formulering men jeg er stressa!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Etter hva jeg husker, står det i pakningsvedlegget at man ikke bør bruke angrepillen oftere enn en gang i måneden.

Men jeg kan selvsagt ta feil, så les pakningsvedlegget før du tar dem.

Gjest DyneTryne
Skrevet

Takk for svar du! Var nede på apoteket og spurte like greit dama i kassa selv. Etter en liten moralpreken ville hun selge meg den, og nå er den tatt :--)

(er det noe som følger med jobben deres at de må si fra om sånt at jeg må være flinkere med prevensjon? Har aldri opplevd det før. Det var jo et uhell så.)

Skrevet

Det er vel pliktig til å opplyse. De opplyser hvertfall meg om at f.eks. nesespray ikke bør brukes mer enn så og så mange dager sammenhengende. ;)

Gjest DyneTryne
Skrevet

Ah ok, synes bare ikke noe om bruk av høy stemme kombinert med mange folk på apoteket = masse stygge blikk og jeg står der som en ojoj! :O

Bra jeg begynner på pilla da, skjønner ikke de ikke kan lage kondomer som holder >:--O

Skrevet

:ler:

Litt diskresjon burde vært tingen, ja. Jeg hadde heller ikke satt pris på at hele apoteket fikk vite hva jeg kjøpte.

Gjest DyneTryne
Skrevet

Hehe nei du det kan du skrive under på ;D Som den ganga jeg kjøpte cannesten, dama var rolig og lav i stemmen, helt til hun brøler "JA OG UTFLODEN DIN VIL FORRESTEN MINNE OM KOTTEDS TSJEEESSS!!!" (cottage cheese) :ler:

Skrevet

Ha ha ha...Jeg og mannen var på hotellferie og jeg hadde glemt å ta med meg pillene mine, så for sikkerhetsskyld var jeg på apoteket og kjøpte angrepillen. Jeg var faktisk litt flau da jeg spurte etter hva jeg ville ha (siden det stod flere andre kunder rundt meg), og helt utrolig nok fikk jeg også en liten moralpreken.Og da jeg skulle betale stod en mann rett bak meg. Da sa dama (nok så høyt): "Denne skal du ta nå du har hatt ubeskyttet sex! Så må du lese pakningsvedlegget før du tar den" :rodme:

Gjest DyneTryne
Skrevet

Huff! Så bra hun fortalte deg det da, det var sikkert ikke derfor du kjøpte den ;D

Men hei og hå. Jeg har fått hormonutbrudd på nesa nå. Det ser helt jævlig ut, og jeg vet ikke hvordan jeg får det vekk! Pizzanese :grine:

Skrevet

Garnier har en liten blå tube med gel som en kan smøre på. Den er faktisk ikke så dum. Jeg kjøpte min på Cubus sin parfyme/kosmetikkavdeling, men også en del matvarebutikker fører den.

På meg har den ikke funket på de underjordiske, men vanlige småkviser har den tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...