Gjest Tweek Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 Kan noen gi meg noen gøye treningssanger? Jeg skal begynne i dag, og er så lei av mange sangene mine. Dessuten hører jeg mest på hip-hop og rap som ikke passer seg til løping godt (jeg får så lyst til å danse og har en helt annen rytme da, som får meg til å løpe rart )
Mediocre Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 Kan noen gi meg noen gøye treningssanger? Jeg skal begynne i dag, og er så lei av mange sangene mine. Dessuten hører jeg mest på hip-hop og rap som ikke passer seg til løping godt (jeg får så lyst til å danse og har en helt annen rytme da, som får meg til å løpe rart ) ← Du kan jo se på vorspiel-musikk tråden? Er mye up-tempo der
Hobgoblin Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 Jeg liker godt å høre på rock når jeg trener: Metallica, Guns'n roses, ACDC og slikt. Det gir nemlig veldig bra joggetempo for meg! Styrer naturligvis unna evt ballader. Ellers er det mer enkeltsanger som fenger til trening, men det er ofte ting som tilfeldigvis dukker opp på timer eller på treningssenterets radio...
Gjest Tweek Skrevet 20. mars 2007 #5 Skrevet 20. mars 2007 Ja ballader iog andre trege sanger er ikke noe for jogging og annen trening. Jeg hadde min første treningstime i går siden desember 2005 og da var jeg på sånn kondistime. Men jeg vet jo ikke hva sangene er, men litt sånn "aerobic" sanger som gjør at du får lyst til å bare løp og løpe :-D
Gjest Purple Skrevet 20. mars 2007 #6 Skrevet 20. mars 2007 Jeg er blitt hekta på Fame-sangen. Blir i godt humør og får lyst til å løpe og hoppe rundt.
Gjest Elastica Skrevet 20. mars 2007 #7 Skrevet 20. mars 2007 DeLillos og Bo Kaspers Orkester er faktisk veldig bra musikk å løpe til - selvom det ikke høres sånn ut. Bare prøv - rytmen er rask, og musikken så "calm" at du ikke blir anpusten av den.
Gjest Tweek Skrevet 20. mars 2007 #8 Skrevet 20. mars 2007 Jeg har funnet min tredemølle favorittsang. cascada - everytime we touch. Beaten i låta treffer akkurat når jeg trøkker ned når jeg løper uansett.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2008 #9 Skrevet 12. november 2008 Hei, jeg har en del sanger som man blir i godt trene humør September - until I die September - satelites September - La la la September - Cry For you September - Can't get over Pat Benatar - Love is a battlefield
Gjest Jeanet <3 Skrevet 22. august 2009 #10 Skrevet 22. august 2009 Hejj, jeg er en jente på 12 som liker å trene... Jeg hører på forskjellig av musikk da... Du kan eks høre på Womanizer-Britney Spears Shake it-Metro Station Bom Bom Pow-Black Eyed Peas Yeah Techno Remix-Usher Kommer ikke på mere nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå