Gjest Kikoro Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 Hei! Jeg har nå lest/kommet opp med 2 alternativer for å rengjøre innvendige persienner: 1: Legge de på badegulvet og skrubbe de med jif 2: Ta på meg hvite bommulsshansker og på en eller annen finurlig måte ha såpe og vann på de Alternativ 1 går egentlig ikke, da må de skrus ned og badet mitt er egentlig for lite! Alternativ 2, er jeg skeptisk til for hva om det blir skjoldete og vått over alt. Hva gjør du? ( Jeg har flyttet inn i en leilighet som jeg har kjøpt og har etter ett par uker nå oppdaget at disse har IKKE blitt vasket av forrige huseier så de er ganske skitne.. ) Kikoro
treningsjenta Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 jeg pleide ta de av og legge de i badekar med salmiakk jeg.da ble de rene og pene
Arkana Skrevet 17. mars 2007 #3 Skrevet 17. mars 2007 Trenger man vaske persienner da? Våre blir aldri skitne, bare støvete, og det fjerner jeg lett med Swiffer Duster, den passer fint inn i mellomrommene. Men hvis de nå virkelig er skitne hadde jeg definitivt valgt alternativ 2 eller noe lignende (f.eks. tvinne en tynn klut rundt en pinne e.l.).
Wonders Skrevet 17. mars 2007 #4 Skrevet 17. mars 2007 hakke badekar lenger Vi har hatt våre inne alt for lenge, og skal kaste de er planen. Skal heller invistere på utvendige som er litt mer robuste. Jeg har prøvd å gå over dem med sånn persienne-rengjører med håndtak, som skal plasseres mellom hvert "blad", men det får ikke med seg nok synes jeg.
Gjest Kikoro Skrevet 17. mars 2007 #5 Skrevet 17. mars 2007 ja, de er skitne, de er fettete og ekle når man begynner å studere (noe jeg seff har begynt å gjøre nå siden jeg har oppdaget ett par flekker her og der). Jeg får prøve mikrofiber kanskje, kjøpte ett par kluter i sta... WHOHO! Kikoro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå