Gjest miobell Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 har forstått deg slik at min lille valp skal ha en vaksine nå ved 12ukers alder. Er det bare å stille hos en vetrinær, så ordner de dette for deg, eller bør time bestilles? Sikkert et innmari blåst spørsmål , men likevel litt ny i dette faget
Frey Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 Ville ringt dyrlegen og hørt der hva de synes er greiest. Hvis de sier at det bare er å møte opp så hør hvilke tider det er roligst på så du slipper å vente i evigheter i kø. Selv bruker jeg stort sett alltid å ringe på forhånd.
rangi Skrevet 18. mars 2007 #3 Skrevet 18. mars 2007 De fleste veterinærkontorer har innringingstid om morgenen, så ring å hør med dyrlegen om du må bestille time, eller om der har en drop in tid, hvor du bare kan komme. De opplyser sikkert innringingstiden på telefonsvareren.
Frey Skrevet 18. mars 2007 #4 Skrevet 18. mars 2007 Innringingstid? Jeg kan ringe når som helst på dagen jeg. Det er vel egentlig et must. Tenk om noe prekært har skjedd slik at man må snakke med dyrlege øyeblikkelig?
rangi Skrevet 18. mars 2007 #5 Skrevet 18. mars 2007 De opplyser mobilnummer for akutt hjelp. De fleste har innringingstid pga veterinæren(e) ikke har tid til å snakke i telefonen hele dagen. Akkurat som hos legen.
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 18. mars 2007 #6 Skrevet 18. mars 2007 Ikke hos min vetrinær hvertfall. Der har de da assistenter til å ta telefonen. Kan ringe til kontoret mellom 9 og 8, og ellers deler de ut visittkort med mobilnr direkte til vet. (som jeg også kan ringe i kontortiden).
Frey Skrevet 18. mars 2007 #7 Skrevet 18. mars 2007 Rangi, veterinæren tar da ikke telefonen selv såfremt det ikke er snakk om et bitte lite veterinærkontor hvor vet'en jobber alene. Jeg har i alle fall ikke vært innom et eneste kontor hvor de ikke har assistenter som tar telefonen når den ringer - og ikke bare til bestemte tider.
rangi Skrevet 19. mars 2007 #8 Skrevet 19. mars 2007 Min veterinær har innringingstid mellom 8-9 hver dag, og da tar veterinæren telefonen. Da kan man bestille time, fornye resept, spørre om ting man lurer på osv. Ringer jeg etter kl 9 kommer jeg til en telefonsvarer som opplyser mobilnummer for akutt hjelp. Jeg tror det jobber 4 vet på kontoret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå