Gjest Puff the magic dragon Skrevet 26. februar 2003 #1 Skrevet 26. februar 2003 Hva er viktige ingredienser for å få en vellykket bryllupsfest? Da tenker jeg festen på kvelden etter middag og kaffe. Jeg vet det ikke er så lurt å planlegge for mye underholdning o.l fordi tiden går fort og gjestene vil prate med hverandre osv... men har dere gode råd her?
Vestlandstausa Skrevet 26. februar 2003 #2 Skrevet 26. februar 2003 Hos oss blir dette en sikker vinner. #Et band som spelar musikk vi likar. #gode venner og familie. #er der noken som ikkje har helst på kvarandre før e det berre å ha en fredagsfest for å begynne det heile. På den måten har dei fleste allerede helst på kvarandre på bryllupsdagen. Lykke til, Vestlandstausa :D
Juni-brud Skrevet 26. februar 2003 #3 Skrevet 26. februar 2003 Det som er viktig etter kirke og middag er; - Bra musikk som kan spille forskjellige låter - At venner og familie har det bra - At det er nok kaker og drikke - Og at brudevalsen går bra, min store skrekk...... Blir det en litt laber stemning (noe som vi har vanskelig for å tro) skal toastmasteren ha noen leker på lur.
it Skrevet 26. februar 2003 #4 Skrevet 26. februar 2003 Vi har ikke planlagt noen annen form for underholdning enn masse god musikk, dans og gode venner og familie , samt nattmat. Dette har fungert veldig fint i andre bryllup jeg har vært i. Vi skal også ha en liten fest på fredag siden alle gjestene er tilreisende. Da får alle anledning til å bli litt kjent og da er jeg sikker på at det blir kjempemorsomt på bryllupsdagen og utover kvelden og natta. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå