Ninen Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 For en stund siden så jeg reklame for et sofabord, men jeg husker ikke hvilken butikk det var reklame for.... Det var et sofabord uten klaffer, men slik at det langs den ene siden var en ekstra plate (vannrett) som var en del av bordet vanligvis, men man kunne løfte denne høyere opp og nærmere sofaen sånn at den kom mer i spisebordhøyde. Altså ingen vanlige klaffer som gjør bordet større. Ikke lett å forklare. Noen som skjønner hva jeg mener? Og noen som har noen erfaringer med dette bordet?
Mrs. B Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 Mener du kanskje bordet på dette bildet? > Skeidar
Susijenta Skrevet 17. mars 2007 #3 Skrevet 17. mars 2007 Kan det være dette bordet fra fagmøbler da? Jeg tror det er flere butikker og leverandører som har lignende, men dette så jeg selv for en liten stund siden. http://www.fagmobler.no/index.php?kat_id=69&prod_id=796
Ninen Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2007 Tusen takk! Det var akkurat sånt bord jeg tenkte på Nå blir det en tur til butikken for å teste det ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå