Gå til innhold

Min sønn reiste seg opp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, han reiste seg opp til stående stilling, i senga, nå klokken 08:00 ! :klappe:

JEg er så stolt. :TooHappy:

Måtte bare fortelle det til noen, fordi pappan ligger og sover ennå.

Jeg hadde mistanker om at det ville skje snart, fordi han har forsøkt å reise seg opp, i flere dager nå...

Sønnen min er snart ett år, men liten som en 6-mnders baby (pga prematur).

Så dere kan tro mammahjertet mitt fikk et gledeshopp i dag. :kghjerte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grratulerer! Alltid gøy med "første gangen" med småttingene.

Gjest *Tara*
Skrevet

Så vidunderlig det er når sånt skjer ... og jeg kan tenke at det er spesielt for dere som har barn som er for tidlig fødte ... :)

Det er ikke lenge før forskjellen på ham og et fullbårent barn er totalt visket ut.

Gjest prestekrage
Skrevet

Åh, som jeg kjenner igjen den store gleden når barnet gjør noe for første gang.

Har selv prematurbarn (10 uker) og med alle bekymringene som fulgte gjorde sånne store "småting" så utrolig godt!!

Som innelgget over sier- nå begynner tiden hvor forskjellen mellom prematur og fullbåren stadig hvisekes ut. Vesla mi blir 6 til sommeren- og med henne er det ingenting som skulle tilsi at hun hadde litt "startvansker".

Kos dere masse!!

Skrevet

Tusen takk, så vennlig av dere. :)

Godt å vite at de klarer seg så fint, når de kommer litt opp i alderen, til tross for startvanskene.

Min sønn er 3 mnd for tidlig født, men allerede veldig sterk og mobil for den reelle alderen sin( 8 mnd). Han ble allerede på sykehuset lagt merke til, pga hvor sterk han var. Men allikevel, så må man jo glede seg litt ekstra når slike premature gjør sånne fremskritt.

Skrevet

Åååå, så fint da ( blir babysyk jeg )

Gjest Silmarill
Skrevet
Ja, han reiste seg opp til stående stilling, i senga, nå klokken 08:00 ! :klappe:

JEg er så stolt. :TooHappy:

Måtte bare fortelle det til noen, fordi pappan ligger og sover ennå.

Jeg hadde mistanker om at det ville skje snart, fordi han har forsøkt å reise seg opp, i flere dager nå...

Sønnen min er snart ett år, men liten som en 6-mnders baby (pga prematur).

Så dere kan tro mammahjertet mitt fikk et gledeshopp i dag. :kghjerte:

:klappe: Så gøy da Fru Pigalopp! Husker første gang sønnen min satt oppreist alene, jeg var så utrolig glad, og da han gikk første gangen jublet jeg så høyt at han datt igjen :ler:

Sønnen min er snart 16 år, og han ble også født 3 mnd. for tidlig (27 uke 730 gram)

Nå er han FRISK OG FIN OG OPPEGÅENDE SOM BARE DET! :klem:

Skrevet
:klappe: Så gøy da Fru Pigalopp! Husker første gang sønnen min satt oppreist alene, jeg var så utrolig glad, og da han gikk første gangen jublet jeg så høyt at han datt igjen  :ler:

Sønnen min er snart 16 år, og han ble også født 3 mnd. for tidlig (27 uke 730 gram)

Nå er han FRISK OG FIN OG OPPEGÅENDE SOM BARE DET! :klem:

Oj, det var lite.

Min sønn var 927 g da han ble født og jeg syns det var lite jeg.

Så godt å høre at det har gått så bra med din sønn da.

Kan jeg spørre hvorfor din sønn ble født så tidlig?

Min måtte ut pga svangerskapsforgiftning. Han var derfor frisk og fin selv, det var jeg som ble syk.

Gjest Silmarill
Skrevet
Oj, det var lite.

Min sønn var 927 g da han ble født og jeg syns det var lite jeg.

Så godt å høre at det har gått så bra med din sønn da.

Kan jeg spørre hvorfor din sønn ble født så tidlig?

Min måtte ut pga svangerskapsforgiftning. Han var derfor frisk og fin selv, det var jeg som ble syk.

Jeg fikk også svangerskapsforgiftning, men de "holdt" meg ca. 3 uker før sønnen min ble forløst!Usj, jeg ble skikkelig dårlig og ble lagt i respirator etter forløsningen i 2 døgn. Sønnen min lå i respirator i 70 døgn!

Ja, nå er han en stor og kraftig flott gutt på snart 16 år!Gjør det bra på skolen og spiller gitar i fritiden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...