Sukkersøta Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 Har renska opp pc'en for møkk....den gikk så sakte. Har sletta en del ting selv, musikk etc. Ellers har jeg hatt programmer som har rydda opp for meg PC'en funka ikke før dette. Hadde norton virus program (eller hva det heter). Ikonet stod bare å blinka på at jeg hadde et raskt spredende virus... Har fjerna hele det møkka programmet. Renska opp dataen. Innstallert nytt virus program og hele pc'en min fungerer som ny Men jeg har på en eller annen måte fjerna volumkontrollene. Det er ikke lyd på pc'en. Får ikke spilt musikk eller noe. Den finner ikke volumkontrollene, tenker ikke bare på ikonet..men jeg har på en eller annen måte avinnstallert hele dritten.... Jeg er ikke flink på sånne ting..... Kan noen hjelpe så blir jeg glad
Bertha Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 Har du avinstallert lydkortet, så vil maskinen sannsynligvis finne det igjen og reinstallere det dersom du restarter pc'n. Du kan jo også ta en titt i Kontrollpanelet, under "Sounds and Multimedia". Der ligger det en volumkontroll som du også kan merke av slik at du får frem ikonet nederst på skjermen igjen. Det finnes også ofte en fysisk volumkontroll på selve lydkortet i maskinen. Om du ser etter bak på kassa, der hvor det er uttak til høyttalere, så er det et lite hjul som du kan stille på for å bestemme basisnivået på lyden. Lydnivået i Kontrollpanelet stilles så i forhold til dette igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå