Gå til innhold

Fotograf i Stavanger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen tipse om gode forografer i Stavanger? Vi skal gifte oss i utlandet, men tenkte ta bildene her.

Og da trenger jeg nesten litt hjelp med utseende. Hvor får jeg gjort hår og sminke? Jeg pleier ikke å sminke til hverdag, så det er viktig at sminken ikke blir alt for voldsomt. Hva skal jeg be om da? Heter det "nude", når du bare skal glatte litt over?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal bruke Retz fotogrf i Sandnes ellers er Pål Hjelm veldig dyktig.

Styr unna Fame! det er absolutt ikke vært prisen for å bli fotografert av vanlige folk med to ukers kurs i fotografering!

Jeg skal bruke modern design både til hår og make up, men det er veldig mange som bruker Make up store til sminking. De er kjempe dyktige.

Lykke til! :)

Skrevet

Tusen takk! Hadde faktisk tenkt litt på Fame, siden de vekker en del oppmersomhet i gatebilden med flotte bilder... Men jeg er så dårlig kjent her, at det er meget verdifult å få litt bakgrunnsinfo. Så er det Jeanette Larsen i Madla, som svigerinna mi likte godt.

Skrevet

Jeg synes både Fame og Jeanette Larsen tar gode bilder. Og smink deg på Makeup store, de er knallflinke!

Skrevet

Vi brukte Jeanett Larsen og er knallfornøyde!!!

Vi valgte et album på 20 bilder og er såfornøyde med alle sammen! :)

Anbefales! :Nikke:

Skrevet

Vi brukte Fame både til kjærestefotografering (til invitasjonene) og til bryllupsbildene, og vi er kjempefornøyde! Synes de var både dyktige og proffe, og bildene ble veldig fine.

Ellers kan jeg anbefale Frisørhuset på Madlaveien til både hår og sminke. Der var de veldig bevisste på at jeg skulle bli sminket etter mine ønsker, og håret var nydelig oppsatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...