Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Får dere skikkelig vondt under foten av å gå med de? de er ikke superhøye heller....blir så sliten under foten, liksom på første delen av foten. Føler all tyngden kommer der, føles som jeg får skikkelig strekk. Går det over (bare uvant liksom), eller vil jeg nok slite videre med dette?

Rart, de er bare 1 cm høyere enn jeg er vant til (tynnere hæler og da). Har kjøpt

Disse samt har to par andre lignende jeg kjøpte i vinter som jeg enda ikke har brukt...trodde ikke de skulle være så vonde for foten....alle går jo med sånt nå :(

Endret av kitekatt
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vondt fordi alle går med det? :klø: Pussig ressonement. Kvinner har til alle tider måtte lide for skjønnheten, og man behøver ikke å være Einstein for å skjønne at høye hæler gir gal og vond belastning på foten (for ikke å snakke om forkortet akillessene og gal belastning på bekkenet).

Det kan jo gå over etter hvert som du blir vant til det, hvis du ønsker det. Kjenner noen som er så vant med å gå med høye hæler at det er vondt å gå barbent :overrasket: (ref. akillessenen)

Skrevet
Ikke vondt fordi alle går med det?  :klø: Pussig ressonement. Kvinner har til alle tider måtte lide for skjønnheten, og man behøver ikke å være Einstein for å skjønne at høye hæler gir gal og vond belastning på foten (for ikke å snakke om forkortet akillessene og gal belastning på bekkenet).

Det kan jo gå over etter hvert som du blir vant til det, hvis du ønsker det. Kjenner noen som er så vant med å gå med høye hæler at det er vondt å gå barbent  :overrasket: (ref. akillessenen)

hehe, setningen ble kanskje litt rar, men jeg mente at siden alle gikk med det trodde jeg ikke det var SÅ vondt ;)

Gjest Deception
Skrevet

Ja, jeg får vondt under foten av høye hæler, stiletter inkludert. For min del har jeg funnet ut at maksgrensen for hva som er komfortabelt til daglig går ved 7-7,5 cm, men selvsagt ikke hvis jeg må gå til jobb. En høy hæl gjør at du får feil vektfordeling i forhold til det som er naturlig for kroppen, derav smertene.

Jeg fikk faktisk betennelse under foten pga. høye hæler. :overrasket:

Skrevet

Joggesko er best! :sjarmor:

Skrevet (endret)

"Party feet" såler fra Scholl er løsningen der Kitekatt :)

Link

(Endret for å legge inn link)

Endret av GoldenGlow
Skrevet
"Party feet" såler fra Scholl er løsningen der Kitekatt :)

Link

(Endret for å legge inn link)

Det skal jeg teste!!! Vil så gjerne bruke de kule støvlene...3 par har jeg for den saks skyld, uten å tenke at de kanskje var vel høye.. :forvirret: jaja. Har du prøvd det?

Gjest Deception
Skrevet (endret)

Party Feet lindrer litt, men jeg synes ikke de putene er så effektive som reklamen (og mange på KG) hevder. Høyhælte sko blir aldri 100% smertefritt, med mindre du klarer å herde føttene så det ikke kjennes.

I støvletter bruker jeg forresten halvsåler kjøpt i skobutikk. De er tykkere enn Party Feet, og dermed "demper" de litt mer.

Endret av Deception
Skrevet (endret)
Party Feet lindrer litt, men jeg synes ikke de putene er så effektive som reklamen (og mange på KG) hevder. Høyhælte sko blir aldri 100% smertefritt, med mindre du klarer å herde føttene så det ikke kjennes.

I støvletter bruker jeg forresten halvsåler kjøpt i skobutikk. De er tykkere enn Party Feet, og dermed "demper" de litt mer.

Ja, det er kanskje en ide det også. Nei, jeg skjønner at dette var litt dumt, jeg har jo faktisk hatt en senebetennelse unde rvenstre fot for 6 mnd siden som jeg ikke tenkte på. Fikk kortisonsprøyte rog alot, og kjente det kranglet litt med disse støvlettene igjen. æsj...også 3 par da....tro om det går an å forkorte hælen hos skomaker? Det er snakk om 1 cm, så blir de gode...men det går kanskje ikke pga vinkelen på skoen...noen som har prøvd det?

Snakk om å ikke bruke huet og handle på impuls, da!! argh...

Endret av kitekatt
Skrevet

Jeg syntes Party Feet såler virker, men så skal det legges til at jeg er veldig vandt med høye sandaler, sko og støvletter. Jeg kan gå i veldig høye hæler uten at det gjør meg noe. Men har jeg veldig høye sandaler som "brenner" under foten, bruker jeg sånne såler :)

Skrevet

Jeg syns ikke Party Feet gjør noe til eller fra i det hele tatt! .. men det finnes kanskje tykkere puter der ute (i skoforretninger eller skomaker eller noe) som faktisk kan hjelpe.. har ikke sett det men ville nesten tro det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...